Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til en app - ingen erfaring på dette område overhovedet!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået en idé til en app henvendt mod golfspillere.

Erfaringsmæssigt er jeg dog lidt på herrens mark, da jeg ikke har nogen erfaring inde for dette felt!

Jeg er uddannet grafisk designer har derfor erfaringen inden for design af hjemmesider, apps, visuelle identiteter osv. Jeg har dog ingen erfaring overhovedet i forhold til at få det hele til at fungere - jeg har fra det reklamebureau jeg har arbejdet på tidligere været vant til at aflevere en Photoshop fil, og så har vi haft ansat udviklere til at varetage alt det tekniske.

Derfor vil jeg høre jer, om i har nogle gode råd - hvad er næste skridt?

Skal jeg præsentere min ide for en investor som forhåbentlig kan se noget potentiale i ideen - jeg tænker ikke de er interesseret i et projekt hvis de ikke kender tallene bag? Skal jeg kontakte en udvikler som måske lige er blevet færdig med noget skole og høre om de vil med om bord for en andel af projektet, eller skal jeg kontakte et bureau som har erfaringer med dette for at indhente priser? eller skal jeg gribe det helt anderledes an?Confused

Lige pt. arbejder jeg på en visuel identitet, og et udkast til lay-out. Jeg er på samme tid i kontakt med en golftræner som muligvis skal med om bord på projektet.

 

Tilmeldt 29. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg ville tage fat i Andreas fra Tiny Studio.

http://tiny.studio

Han kan hjælpe sig videre og måske give et bud på, hvordan du kommer videre og pris!

Kh Christine

Tilmeldt 21. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christine

Tak for svar Yes

Det vil jeg prøve!

Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Bizz Zolutions ApS Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Lyder spændende med app til golfens verden!

Jeg har en veninde som hedder Lise der har en virksomheder der designer apps. Hun er helt tosset med iværksætteri og bruger ofte tid på at spare med folk der har gode ideer til apps. Hun har hjulpet mange igang på forskellige måder med app-ideer, så prøv og giv hende et kald :)

Hendes direkte nummer er 40888829

Ellers kan du også lure lidt på hjemmesiden hvis det er :) https://snapp.dk/

V
enlig hilsen

Kim

Tilmeldt 28. Dec 11
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave appen for dig

android eller ios?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)