Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto.. RKI hvilken bank.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

De mangler begge :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

BPCOO:

De mangler begge :)

inden du bare går ud og ind senere (som givet opdages via ejerregister) så tal med banken. Vil de stille op med konti til de to selskaber hvis alene din kompagnon står som ejer, og du evt er ansat. Risiko KAN være, at det vil de slet ikke nu, og så skal kampen måske tages af kompagnon i andre banker alene først

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har haft præcis samme problem som dig, alt gik efter min plan, men banken stod i vejen og måtte kæmpe en hård kamp med dem før de ville lave en konto til mig, jeg fik flere afslag efter hinanden, og havde nogle lange samtaler med dem, til sidst besluttede jeg mig for at lave en forretningsplan af min virksomhed, som jeg så sendte ind til min bank, og med nogle ord omkring jeg ønskede at opnå succes i min forretning, så jeg kunne betale de små løn jeg havde rundt omkring, og derved også havde en ønske om at komme ud af RKI, det virkede og de fik oprettet en erhverskonto til mig. Lad være med at tage et nej for et nej, lav en forretningsplan, hvis dem at du er seriøs, så lykkedes det nok også for dig. Du ville nok have større chance hvis du havde oprettet et ApS fremfor IVS... mit var også et IVS, og lykkedes for mig, men jeg tænker chancen for at blive godkendt er større hvis man har et ApS og er i RKI. 





Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ingen banker er naturligvis interesseret i at låne penge ud til selskaber hvor en del af ejerskabet er i RKI.

John Hannover har prøvet at sige det på en pæn måde. Kun de værste skyldnere som ignorerer al sund fornuft og ikke overholder aftaler, kommer i RKI.

Meld dig dog ud af selskaberne og bliv evt. ansat på det vilkår at du kan komme ind igen når du er helt ude af RKI.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen:
Kun de værste skyldnere som ignorerer al sund fornuft og ikke overholder aftaler, kommer i RKI.

Det var da en helt utrolig plat kommentar. Der kan være mange årsager til at folk ender i RKI, og de behøver ikke alle være selvforskyldt i den grad du skyder dem i skoen.

Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nemlig.. gad bare ikke kommenterer Jørgens arrogante bemærkning selv.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

BPCOO:
Nemlig.. gad bare ikke kommenterer Jørgens arrogante bemærkning selv.
 Yes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)