Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til opstart af en webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ringkøbing
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

jeg har længe gået med en drøm om at blive iværksætter - og på sigt kunne leve af det. Jeg arbejder på et opstart af en webshop, hvor jeg vil sælge te som jeg selv vil importere fra udlandet. Jeg er begyndt at sætte mig ind i tingene, men måske har I nogle god råd jeg kan bruge? Primær ift. hjemmeside : hvad er vigtigt at være opmærksom på? Hvordan får man kunder i huset? Er det vigtigt med et stor udvalg eller er kvaliteten mere afgørende?

På forhånd tak Big Smile

Hilsen, Irina

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mit råd til være, at du ikke blot skal se din webshop som en butik på internettet, men lige så meget et sted, hvor man kan få viden omkring te. Det betyder i praksis, at du, fra mit synspunkt, skal forsøge at tænke på, hvordan du kan lave indhold, der vil være relevant og fangende for ham eller hende, der drikker te. 

Det kan eksempelvis være en blog, hvor du kommer med råd til, hvordan du laver den perfekte te. Det kan også være en video, hvor du viser, hvordan du laver den perfekte te. Eksempelvis hvor mange grader skal vandet være? Det er måske lidt søgt, men du bør helt sikkert tænke kreativt - selvom det måske kan være lidt svært nu når du sælger te. 

Dette vil give anledning til, at de vil følge din blog (forhåbentligt) og du måske kan få dem til at signe op til et nyhedsbrev. Dermed kan du binde dine kunder i højere grad til netop din webshop. 

Derudover bør du lære mere om: 

- SEO 

- AdWords 

- Markedsføring på social medier heriblandt Facebook, Youtube og lignende. 

- Affiliate marketing 

- Content marketing 

- Og markedsføring igennem nyhedsbreve

Dine potentielle kunder vil kunne finde mange andre steder at købe te, så du skal kunne tilbyde noget mere og du skal være stærkere på salgskanalerne end dine konkurrenter. 

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det =) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt kort; læs op på AdWords, Google Shopping, søgemaskineoptimering, Facebook Ads og Facebook retargeting ;D Kunderne kommer ikke af sig selv. Sørg for at sætte penge af til markedsføring. Vær klar til underskud den første tid.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Afgør med dig selv, hvad du selv synes er vigtigt ang. pris vs. kvalitet. Der er som sådan set intet rigtigt eller forkert svar her. Men din strategi afhænger af, hvad du vælger. Har du fokus på kvalitet i varer og højere priser, så skal du ikke klistrer alle produkter til med gule mærker med "SPAR XX%". 

Som allerede sagt; læs op på Adwords og SEO. Det er nemmere at gøre det gennemarbejdet fra starten end skulle tilbage og rydde op i l*rtet bagefter. 

Held og lykke med det.

Besøg Lost in London - Din insiderguide til London

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)