Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde forhandlere i Norge og Finland - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg har fået distributionen af kvalitets stuk i Danmark, Norge og Finland og søger derfor efter forhandlere i disse lande. Danmark er okay til at gå til. Men hvordan finder jeg nogen i Norge og Finland?

Findes der sider som Amino i disse lande eller andre sider, hvor man kan slå et opslag op eller søge efter nogen, som søger forhandling eller som har butik osv.?

Har du selv interiørbutik eller farvehandel osv. og tænker at du godt kunne bruge Danmarks billigste stuk, i den højste kvalitet, i netop din butik. Så tag fat i mig og jeg sender en prøvekasse til dig ;-)

Dbh
Michael Haahr
www.elitestuk.dk

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med google translate og så en google søgning på det bagefter, så burde der komme nogen forhandlere frem, som du kan prøve at kontakte

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Vi har løsninger tilgængelige, hvor du kan finde det du skal bruge.

Kan se du er reklamebeskyttet, så vil ikke bare ringe dig op,

Men du er meget velkommen til at kontakte mig på jan.brogger [snabel-a] bisnode.com

Dejlig dag til dig, /Jan

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Prøv at tage en snak med Eksportrådet, de hjælpe danske firmaer med at få gang i eksporten. Rådgivningen er gratis.  

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Enterprise Europe Network er en database, som forbinder virksomheder. Det EU-kontor som hører til hvor du bor bør kunne hjælpe dig med søgningen, da det er et EU program. Men databasen er ret stor. En helt anden - alternativ - vinkel er at finde norske og finske studerende i DK, som du betaler lidt for at lave søgningerne for dig på originalsproget. vh Mette / www.roussis-development.dk 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)