Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosted IP omstilling

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja max det forsøgte TDC også at gøre for 15 år siden tegne abonnement på Telefon med abonnement osv.

Men det 10 apparater koster i abonnement hos jer, er mere end TDC fast abonnement, med trafik afgiofter og telefoncentral oa. så derfor er der jo Intet økonomisk at hente i en IP telefoni linie. Tværtimod er den jo dyrer idet vi skal have en langt større Internetforbindelse QOS udstyr oa. - SÅ prisen er helt hen i vejret!

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Apr 07
Indlæg ialt: 198
Fra  5tel ApS Maxtel.dk ApS Skrevet kl. 13:24

Jeg er ked af at skulle modsige dig, men i sidste ende er der en besparelse, plus en stor forøgelse i funktionerne, hvilket også har en betydning for de fleste virksomheder. :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 13:46

For en virksomhed som vores med 15 telefoner, er det en kæmpe udviddelse af omkostningerne, og vi er vant til meget gode telefoner, telefon kvaliteter som jeg ikke endnu har set fra IP telefoni anlæg - og her vil en sådan ekstar omkostning ikke kunne spares hjem overhovedet, hvis man har investeret i traditionelle dyre lækre gode telefoner om omstillingsanlæg, så er omkostningen for høj... får vi noget mere ud af det ??? ja, vi kan flytte telefonen hjem oa. men det er faciliteter som man også kan købe sig til for en brøkdel på et traditionelt fastnet system -måske ikke lige så flexibelt men den pris vil jeg sgu ikke betale.

Jeg vil kalde det en OM'er.

nb. TDC har en anonnementsform på IP telefoni som er billigere, men stadig for høj..

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 16:51

Jeg forstår ikke dine argumenter, Michael. Køb en stak VOIP telefoner og vælg det normale abonnement, så er prisen vel ikke så slem. At du får en bunke udstyr i overskud ved at overgå til Maxtel's løsning er vel fløjtende ligegyldigt for dem. Det svarer lidt til at jeg brokker mig til Apple over, at få PC grej i overskud når jeg køber en Powerbook.

Lidt offtopic til Matt:

Ring mig meget gerne op på 30 29 28 27. Vi skal ha' oprettet en stak linier + købt telefoner hurtigst muligt. Du er velkommen til at ringe i dag, hvis du alligevel arbejder.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)