Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.
Jeg ved at jeg har spurgt om feedback før på siden www.smarthave.dk, men nu har jeg fået lavet de ting om som ikke var så godt. Mangler jeg noget nu? Er den pæn? Og er den velfungerende? Bemærk video er ved at blive produceret!!

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg har ikke læst med på den givne feedback fra tidligere, så med fare for at gentage de andre kommer her et par ord.

Siden er dejlig lys og let. Forsiden kan virke en anelse tom, men det matcher måske meget godt målgruppen - med rene linjer.

Mit første møde med siden får mig til at tænke om I er et app-site eller en shop.. Menuen afspejler ikke det store udvalg. Nogle tydelige kategorier her ville være godt.
Produkter på forsiden vil medvirke til at folk opfatter jer som nogen med noget på lager (stort udbud etc.). 

Under produktlisterne og produktsiderne er jeg lidt i tvivl om hvorvidt jeg køber en dusk krydderurter eller de såkaldte "kapsler". Ikke alle produktsider har billeder af kapslerne.. Måske I kan lave nogle produktfotos som er en kombi af slukproduktet (friske krydderurter) og det produkt man køber (kapsler).

Titlen på kategorien "Varianter" giver ikke meget mening for mig. Måske det kan være noget mere beskrivende?

Skriv i øvrigt gerne hvad fragt koster ved køb under 500 kr.

VH Jonathan

Tilmeldt 24. Mar 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville nok ændre billederne og video i slideren.. Virker lidt "tamme".

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jesper.

til hvilke billeder fx?

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

flere?:)

Tilmeldt 10. Jul 16
Indlæg ialt: 38
Fra  ITKald Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Inde på siden 'votes produkter' https://smarthave.dk/collections/all

Ville jeg syntes at det var rart, inden jeg valgte at bruge sorteringfunktionen at de 3 slags haver var først og derefter kom alle de forskellige slags plante kapsler.

Derudover så begynd at brug jeres sociale medier, synes selv det virker mere seriøst når der står noget på dem alle og man kan se de er aktive.

Inde på om os siden, kan du evt. også skrive lidt mere. Den virker meget tom, og evt. put noget af historien omkring vores ideen opstod på siden? Eller bare et eller andet, som får den til at se ud af mere.

Men synes greneralt set, at siden er rigtig pæn selvom den bære tydelige tegn af Shopify.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)