Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på nyt website

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg er så småt ved at være færdig med min hjemmeside (Weemo) som er et webbureau i Sønderborg

Jeg mangler dog logo, en masse billeder og tekst på siden.

Men inden åbningen vil jeg meget gerne have lidt friske øjne til at kigge på siden. Hvis i har forslag til forbedringer/ændringer eller andet konstruktivt feedback, så vil jeg meget gerne høre fra jer. 

Rigtig god dag til jer alle

Mathias Clausen

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Den ligner lidt alle andre "standard" sider ( divi ) eller noget i den retning, det kan jo vel ogsa være godt nok. Men det vil sikkert være nemmere at vudere naar du er helt fardig med jeres billeder, tekst osv

mvh

anders

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Som begynder-site for jeres bureau tænker jeg det er fornuftigt.
Senere hen kan I måske bruge det som jeres egen legeplads, så I virkelig kan vise hvad I kan udrette.

Lige nu er der en anelse standard tema over det (themefusion) - og det er nok ikke det kunderne søger.

Men - lige nu er jeres største udfordring nok indholdet.
Jeg vil foreslå jer at smække et logo på sitet og så ellers bruge jeres krudt på teksterne og evt. fotos. Det kommer til at betyde rigtig meget for jeres virksomhed.

Jeg sidder tilbage med flere spørgsmål: Hvem er teamet? Er der ikke flere cases? Hvilket system udvikler I til? (shop/site) er det hele WordPress?
Hvis I vil have profil som digitaltbureau, så skal tryksager og logo design nok ikke med på kompetencelisten.. Udvid hellere site og shop med hvad der gør et godt site/en god shop - og hvordan I er den perfekte medspiller.

God vind!

VH Jonathan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der mangler lidt text og også hvem i er, cvr nummer med mere. 

ellers fin side.. 

held og lykke

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Tusind tak for al den feedback :) Er super taknemmelig over at du vil bruge lidt tid på at kigge tingene i gennem. 

Ja, vi arbejder på at få lavet en masse mere tekst og taget nogle billeder af teamet. Lige et spørgsmål, tænker du det vil være bedst kun at satse på Webdesign og webshop løsninger i starten og så senere udvide med Grafisk design? 

Et andet spørgsmål, vores side med webdesign sønderborg er ikke kommet på Google endnu, men alle vores andre sider er allerede på Google og ligger rigtig godt, hvordan kan man se om der måske skulle være nogle fejl i filerne et eller andet sted. :(

Endnu engang tusind tak for hjælpen :) 


Fortsat rigtig god aften

Mathias 

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg tænker det er en fordel at have et målrettet fokus på ting der er relevant for web/digitalt - nu og fremover. 
Hvis jeres eksisterende og nye kunder af og til får behov for assistance med tryksager og lignende, så kan I evt. hjælpe dem.. Men jeg ville ikke skilte med det - hvis det var mig.

På Google ser jeg fint jeres sider - også den om webdesign. Google evt. efter site:weemo.dk - så får du den fulde liste.

VH Jonathan

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo bare tema, du har oploadet fra Wordpress. 

Så jeg ville helt sikkert forsøge at gøre den mere unik :-)

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Tusind tak :) Men jeg kan stadig ikke finde siden Webdesign Sønderborg, men den kommer vil forhåbentlig snart :) 

God aften til dig

Mathias

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 16
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi arbejder på det :) 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)