Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paywalls på mit site

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har sitet foxylex.dk. Markedet for denne type virksomhed er meget monopol ligende. Der er Karnov som har domineret markedet de sidste mange år. 
Mit problem er det at jeg har masser af besøgende på min side, og jeg kan se at der er mange som benytter sig af mine love, men der bliver ikke oprettet mange brugere. 
Hvad er jeres holdning omkring "paywalls" som man ser på mange nyhedssites. Altså at man skal oprette sig som betalende bruger for at kunne læse videre i deres artikler. Jeg har overvejet at indføre samme koncept på min side, simpelthen for at se om folk ikke ville oprette sig som bruger. 

Hvad er jeres erfaringer og meninger omkring den måde at køre forretning på? 

MVH. 
Kasper Pape

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan tilbyde et produkt, som folk vil betale for, er der intet problem i en paywall, emn hvis der ikke er noget reelt indhold. så får du bare sure kunder.

Nyhedssites gør det jo, for at få ekstra indtægt, fordi deres gamle fysiske medier ikke indbringer det de skal mere, og annoncer er ikke nok, så de har ikke så meget andet valg, hvis de vil overleve.

Men hvis vi bare sammenligner med EkstraBladet, som er et glimrende eksempel, så har de jo en paywall, hvor mange af de artikler man skal betale for, er artikler om hvilken kendis der har vist sig nøgen på en strand, og ikke nogle spændende indholdsrige artikler der kan "ændre versen"

Så du skal spørge dig selv om dit indhold er en nøgen kendis på en strand, eller noget der rent faktisk er værd at betale for.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Sofia
Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 71
Fra  foxylex.dk Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. 

Tak for dit indlæg. Det var en spændene vinkel med den nøgne mand Wink Jeg forstår godt din vinkling og den bliver helt sikkert taget i betragtning tak for det. 

- Kasper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)