Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vagtselskab

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Vagt ydelser tilbydes.

Rondering, servicevagt, alarmpatrulje udføres af godkendt vagtfirma.

Herunder også receptionsovervågning, butiksdetektiv, transport mm.

Afdækning i samarbejde med lokale håndværkere ved indbrud, brand o.lign.

Samarbejde med lokal Kontrol Central.

Levering af alarm- og radiomateriel, samt service af materiel.

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:09

Øhhhhhhhh -

Vagtselskab uden navn?

Hvad er det lige dette indlæg går ud på??

er det en oplysning om hvad et vagtselskab kan...

eller er det en reklame for et vagtselskab, for hvis dette er tilfældet kunne ja da godt tænke mig at vide lidt om følgende:

Virksomhedens navn.

CVR nr.

Godkendelse fra Rigspolitiet ( dokumentation )

Antal ansatte?

AIA godkendelses nr. ( kræves for at installere alarmer ) lige bortset fra bilka alarmer!

Hvilken uddannelse har du for at kunne tilbyde dette?

Lokal kontrolcentral?? ja dem er der ikke mange af - Hvem er det?

Hvilke alarmprodukter sælges der - er de aia godkendte og til hvilken sikringsklasse?

---

Jeg har selv været i alarm branchen i en 7-8 år, og har alle relevante uddannelser / kurser til dette, desuden har jeg kørt selvstændigt for 7 godkendt alarmfirmaer 24/7/365 - så jeg skulle mene jeg ved noget om branchen.

Mvh

Niels

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Skrevet kl. 14:27

Selv øhhhhhhhh.

Jeg mener ikke ,at navn er relevant pt. da det blot var en "føler" for at se om der blandt Aminoerne var brug for mine ydelser.

Jeg har alle nødvendige godkendelser, også fra myndighederne, men som du selv ved, må man ikke reklamere med hvilke.

Materiale er selvfølgelig AIA godkendt, ligeså er ABA materiellet.

Jeg vil kun reagere på seriøse henvendelser, så derfor mail til mig og jeg skal gerne oplyse det nødvendige.

Relevant: jeg har arbejdet med vagt og brandbranchens materiel i 20 år, så lidt erfaring har jeg da. Hertil kommer militær erfaring. 

At du ved noget om branchen, kan/vil jeg ikke kommentere. 

Men hvis det støder nogen, skal jeg gerne trække mit indlæg tilbage, men jeg troede ærlig talt, at Aminoerne var lidt seriøse. 

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:54

Suk

* Jeg har alle nødvendige godkendelser, også fra myndighederne, men som du selv ved, må man ikke reklamere med hvilke.

Du har helt ret, hvis man ikke er godkendt af rigspolitiet må man ikke skrive det, ellers må man godt, det samme med skafor.

--

* Jeg vil kun reagere på seriøse henvendelser, så derfor mail til mig og jeg skal gerne oplyse det nødvendige

Kunne ikke drømme om det, for det første har jeg ikke brug for det, for det andet hvis jeg skulle bruge et alarmfirma skulle det være et der turde lægge navn til, for det tredie laver jeg selv det jeg skal bruge - og ja med aia godkendelse

--

Hvis du ikke har fået opfattelse af at jeg er seriøs inden for den branche, kan jeg kun sige nå!

* Hertil kommer militær erfaring

og.... det er jo ikke ens betydende med godkendelser.

--

Sidst men ikke mindst, hvis du ikke selv kan se det useriøse ved at tilbyde en ydelse uden at turde skilte med sit firmanavn - tja så har du meget at lære -

mvh

Niels

Fra Lemvig
Tilmeldt 1. Jul 06
Skrevet kl. 15:50

Suk

* Jeg har alle nødvendige godkendelser, også fra myndighederne, men som du selv ved, må man ikke reklamere med hvilke.

Du har helt ret, hvis man ikke er godkendt af rigspolitiet må man ikke skrive det, ellers må man godt, det samme med skafor.

Jfr. bekendtgørelse nr. 963 af 23. december 1986 om vagtvirksomhed §2 stk. 2 må virksomheden ikke anføre at virksomheden er godkendt/autoriseret af rigspolitiet, politi eller lignende.  Hverken på brevpapir, på biler eller hjemmeside.

Og så stopper vi her!

Jeg har ikke noget imod at lægge navn til, men ikke på denne måde.

SLUT. 

Fra valby
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:41

Paul Paulsen og Niels Kvik. Jeg vil gerne takke jer to dejlige drenge for dagens grinBig Smile

I sku begge lige ta og trække vejret dybt og så starte forfra.

På mig lyder det til at i begge ved en masse ting om branchen men hvorfor rakke hinanden ned på den måde?? Tror i begge ville ku få noget arbejde, dialog, hjælp eller hvad end i så søger herinde men så må i sq tale pænt og ku ta imod lidt konstruktivt kritik.

Paul det ville være en god ide at oplyse hvor i landet du tilbyder din service og måske hvis du har en hjemmeside hvor folk kan læse lidt om dine services, priser, områder og hvad der ellers ku være aktuelt, så vil du nok opleve den seriøsitet amino ellers er kendt for..

God vind til jer beggeYes

Mvh Mads..

Fra Åhus
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:12

Hejsa hvad hedder timelønne og hvor er vi dk?

Mvh

Ian

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 17:49

Hej

Jeg forstår ikke at du ikke vil nævne vagtfirmaets navn, hvordan vil du nogensinde få kunder.

Har selv et vagtfirma og er da ikke bleg for at ligge navn til, da jeg mener vores firma et et professionelt firma.

Men fair nok.

Hvis du søger underleverandører, står jeg til rådighed for dig.

Vi klarer:

- Fastvagt

- Receptionsvagt

- Byggepladsvagt

- Festvagt

- Bryllupsvagt

Og meget mere...

Kontakt mig for interesse..... på 31159978

Og foresten mit firma hedder: Vision Security og er beliggende i Ishøj

www.visionsecurity.dk

Vi er underleverandører for et par andre store vagtfirmaer også.

Og nu hvor vi er igang, søger vi altid deltidsfolk til små periode opgaver.... der er altid arbejde hos os..

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)