Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import Kina ekspert søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger en der har kendskab til import direkte fra fabrikker i Kina, gerne med kendskab til brugskunst.

Skal du ansættes eller er du freelance taler vi om.

Der vil være mulighed for at blive Area Sales Manager på Sjælland hvis samarbejdet trives..!

God løn evt med budget provision.

Vi har travlt... byd ind snarest.

På genhør 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Brugskunst direkte fra kinesiske fabrikker, er nok næppe nogen god ide, da der ofte vil være tale om kopivare. Det meste brugskunst designes i vestern så hvis du kan købe nogen i Kina vil det med all sandsynlighed være kopivare.

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske har vi styr på det.

Hvad er din baggrund..?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

maisen:
Måske har vi styr på det.

Måske har I det, men så kan man jo undres over i søger en Kina import ekspert ;-)

Min baggrund, mange års erfaring med import.  Hvad er din baggrund?

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du må heller give lidt flere oplysninger omkring, hvad i søger i en person. Dette er jo en dårlig beskrevet job annonce.

F. eks. selv hvis en person er bekendt med at handle i Kina og samtidig forstand på import til DK/EU, så er det jo ikke nødvendigvis ensbetydende med, at personen også kan sælge for jer. Og selv hvis han/hun kan, så er det jo ikke sikkert, at de også vil være interesseret i det.

Er det en person, der skal forhandle og importere for jer? Eller kræver i også, at personen sørger for salget i DK/EU?

Hvor meget har i planner om at importere? Er det perioder eller fuldtid? Skal personen selv sørge for, at finde kunder og sælge for jer? Eller har i allerede en eksisterende kundegruppe med ordre?

Hvis personen selv også skal stå for salg, så risikere i at få en, der efter forhandlingerne med de kinesiske fabrikanter, så måske vælger at køre videre solo med fabrikanten og sælger uden om jer.

Og du har heller ikke anvist nogen kontakt oplysninger til dit firma? Så der er heller nogen ikke mulighed for, at undersøge hvem i er?

Jeg ved ikke hvor største delen af verdens brugskunst bliver designet, men jeg tror dog, at det er meget blandet. Jeg har set mange spændene ting i Kina, som jeg aldrig har set på det europæiske marked. Og det med at dele verden op i østen og vesten, den tid tror jeg er passeret, der er sket meget i 30 år. Jeg selv er fra norden og ikke fra vesten.

Mvh Allan

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det eneste jeg beder om er en der har kendskab til det der er beskrevet i de 2 første linier.

Det efterfølgende er muligheder... Det kan da ikke være svært at forstå.

Første gang jeg er på her og jeg troede faktisk det var mere seriøst...???

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du er da vist den eneste der ikke er specielt seriøs! Hvad er det lige du mener vi er useriøse med? Du havde jo i øvrigt så travlt med at spørge til min baggrund, men hvad med din egen baggrund? lidt tankevækkende det stort se6t altid nye brugere her på Amino der brokker dig over de svar de ikke kan lide at høre.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

maisen:

Det eneste jeg beder om er en der har kendskab til det der er beskrevet i de 2 første linier.

Det efterfølgende er muligheder... Det kan da ikke være svært at forstå.

Første gang jeg er på her og jeg troede faktisk det var mere seriøst...???

Start med at kigge lidt indad. Det er ikke helt let beskrevet - men det er jo en jobannonce - eller søgning efter freelancer, som Amino har sit helt eget område til faktisk, netop for at det ikke er et jobsite

Du mener nok:

Vi søger en person (sælger - eller indkøber eller begge dele - det ikke tydeligt nok her) med kendskab til import direkte fra fabrikker i Kina. Det vil være en fordel dersom du samtidigt har kendskab til brugskunst.

Du kan enten få kontrakt som freelancer, eller vi kan lave en regulær ansættelse.

En god løn med provision tilbydes.

For den rette person vil der være mulighed for at blive Area Sales Manager på Sjælland.

Ansættelse snarest, vi har travlt.

Kort om os: Vi er xxxxx og yyy med fokus på - se gerne www.dfdf

------------------

Når man beder folk søge job, så er det rimeligt at folk ved hvilket firma de søger i OG så havde Amino brugerne måske set , at I var helt hjemme i import allerede ogsv

Det i oplever her er bare venligt forsøg på at pege på nogen problemer 


Det som så stadigt mangler er at personen skal vide om det alene er en sælger med kendskab til salg af brugskunst fra Asien (ud fra Area Sales Manager Sjælland), eller om han faktisk også skal stå for selve jeres import og finde leverandører, for det er to ret forskellige personer.

Nå men som sagt skal I nok over i freelancer med projektet.

venligst John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)