Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud jeg da bare ikke kan sige nej til...... NOT

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For lige at følge op på min lille historien.

Jeg har valgt ikke at melde det pågældende firma, da jeg ikke mere der vil blive gjort noget ved det alligevel da jeg er ret overbevist om at det er lille firma som forbrugerombudsmanden alligevel ikke vil bruge tid på.

Jeg har svaret tilbage hvad jeg mener om den mail de har sendt, men de har vist ikke lige kunne overskue at svar tilbage.

MEN det jeg også har fået ud af denne historie, er da at det er VÆLTET ind med tilbud i min indbakke her på Amino, fra firmaer der mener de kan gøre det bedre og billigere, til trods for at jeg ikke mener jeg har skrevet nogen steder at jeg vil lave om på min side.

Så et lille OPRÅB, bruge jeres tid på at sende tilbud og ligende til firmaer der faktisk beder om det. Ved at bruge jeres tid på dem der faktisk ønsker jeres hjælp spilder i ikke jeres tid, og det vil betyde flere penge i kassen.

God aften.

http://posterstyle.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Posterstyle.dk:
EN det jeg også har fået ud af denne historie, er da at det er VÆLTET ind med tilbud i min indbakke her på Amino
 :) , hvor sørgeligt....

Men bortset fra det, har det jo altid været en fremragende salgsstrategi at starte med at nedgøre en ny potentiel kunde :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hahaha :-D :-)

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)