Hejsa Jeg åbner min egen netshop inden længe, dels med egne importvarer og dels med varer jeg køber af andre importører. I min søgen efter importvarer har jeg mange gange fundet spændende varer (bl.a. i Kina), men ofte skal jeg aftage så store mængder, at min egen shop vil drukne i varer. Jeg har derfor brug for at få nogle af varerne afsat til andre "butikker" eller lignende. Varerne er primært brugskunst, småmøbler, lamper, nipsting og lidt elektronik. Er der nogen der kan give nogle gode råd til hvordan jeg henvender mig til andre (butikker eller lignende), hvordan jeg præsentere mine varer og i det hele taget forsøger at få andre til at købe mine importvarer? Jeg søger med andre ord ideer til hvordan jeg kan påbegynde en "grossistvirksomhed"???
Jeg håber nogle af jer aminoer har nogle gode råd...
|
Nu er jeg ikke selv grossist, men ved at alle grossisterne inden for det felt du nævner, samles på Formland i Herning to gange om året, og der kommer butikkerne så og bestiller varer hjem til deres butikker, messen er MEGET godt besøgt og kan ikke forestille mig andet end at pengene til sådan en standplads er godt givet ud. Derudover er der mange grossister der sender flyers/reklamer ud til mulige kunder i branchen.
Kig på www.formland.dk
Held og lykke med det.
Mvh. Pernille