Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til video program.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle :)

Er der nogen som kan anbefalde et godt program på Dansk til at redigere sine videoer, klippe sætte lyd på og sådan :)

Mvh. Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Herlev
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Den Fleksible Administrative Support Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie,

"Vi" bruger Corel VideoStudio Pro, det kan jeg klart anbefale. Dejligt brugervenligt og lige til at gå til. 

Mvh Tonni

Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Sensus Film Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ronnie,

Hos os bruger vi adobe premiere pro. Det er et enormt robust program, med mulighed for mange anvancede funktioner. Det er ikke det mest brugervenlige program, så det kræver noget tid at sætte sig ind i det.

Bruger du Mac og vil hurtigt i gang, så tag det kig på Final Cut Pro. Programmet kan mange af de samme ting som premiere, men det kan virke mere overskueligt.

MVH
Anton
Sensus Film

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg bruger https://kdenlive.org/ i Linux det er gratis og er faktisk ved at være overraskende stabilt. Udviklerne har virkelig gjort en enorm indsats i løbet af 2016 og 2017.

Der findes også en version til windows, men jeg har ikke meget erfaring med den eller de versioner. Jeg er også i tvivl om det findes på dansk, men det kan oversættes, hvis der er mange interesserede.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)