Et tidligere dansk online koncept som var aktiv i et par år er lukket og selskabet bag det er tvangsopløst. Nu er der kommet mulighed for at byde på domænen, design samt hjemmesiden. Da jeg ikke har prøvet dette før sidder jeg med et par spørgsmål. Da hjemmesiden er offline så er det ikke muligt at se hvad den er bygget op omkring. Har tænkt selvfølgeligt på at spørge sælgeren for at se om man kan bygge videre på det eller at man simpelthen starter forfra. Derudover kunne det være interessant at vide hvorfor de lukkede konceptet ?Og hvad gik godt? Da ingen af de nuværende konkurrenter samt de internationale konkurrenter har denne tilgang til markedet Hvordan griber jeg det an så jeg ikke fremstår en der bare udspørger om alle informationer og derefter ikke har tænkt sig at byde på det alligevel? Lad mig høre jeres kommentar og foreslag inden jeg forsætter dialogen med sælgeren
|
Hej :)
Prøv evt. at se om der ligger noget data på siden i https://archive.org/ - så kan du se design og side, hvis de har været forbi og gemme en kopi.