Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af links med høj page rank

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  AM Entertainment Skrevet kl. 01:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg er igang med at opbygge en stærk linkprofil til min hjemmesidehttps://anders-magic.dk.
I den forbindelse vil jeg høre, om I kender nogle, der tilbyder at sælge links enkeltvis med en høj page rank.
Jeg har læst lidt om diverse sider som fx linkkongen.dk, der tilbyder en pakkeløsning. Det lyder sådan set meget spændende, men jeg savner at det bliver lidt mere gennemsigtigt omkring hvilke links man helt konkret køber. 

Så hvis I selv gør eller kender nogle, der sælger links med høj link profil, vil jeg meget gerne høre fra jer:)

Tak på forhånd!

Anders

bryllupideer.dk - Alt hvad du skal bruge til brylluppet!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Var lige inde og kigge på din side - det ser rigtig spændende ud! 

Det er mig der har Linkkongen.dk og jeg tænker jeg har lidt på hylderne som godt kunne have din interesse. 

Men først og fremmest vil mit råd være at du får lavet noget presseomtale. Jeg tænker at der er mange medier der er vilde efter at få lov at skrive om en ung og energisk tryllekunstner og entertainer som dig! Så få skrevet til nogle journalister og find en vinkel eller to først som du kan fodre dem med, så er jeg sikker på at det nok skal kaste nogle artikler af sig og så kan du bede dem om at linke til dig fra disse også :) 

Vedr. min service:

For det første er PageRank død - Google nulstillede den i første omgang og nu er den helt fjernet. 

Derfor bruger man nogle andre metrics til at måle links power. Her kigger man stadig på de samme ting så som backlinks til domænet, alder på domænet etc. 
Det er så de værktøjer man bruger til at få denne metrics score der bestemmer hvad deres metrics hedder og her kan f.eks nævnes: 

DA (Moz)

DR (Ahrefs)

TF (Majestic) 

I starten brugte man mest TF, men på det seneste ser jeg flere og flere gå over til Ahrefs, hvilket også er den jeg synes giver det bedste billede af domænets styrke. 

En af vores services hedder "Metrics" og her kan du netop købe links ud fra hvor "stærkt" domænet er: https://linkkongen.dk/vi-tilbyder/metrics/ 

Jeg kan se at du allerede har CO2 link på din side, hvilket er et godt link at få. Det koster lidt, men er i mine øjne pengene værd. 

En anden service vi har er hvor du lære selv at bygge dine links. Vi sender en vejledning med, der beskriver hvordan du gør: https://linkkongen.dk/vi-tilbyder/goer-det-selv/ her får man også fat i nogle gode stærke links, med en fornuftig styrke. 

Jeg håber det hjalp dig lidt i den rigtige retning. :)

Knæk og bræk med det! 

Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  AM Entertainment Skrevet kl. 02:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder rigtig spændende Kristian. Jeg har netop anmodet om optagelse på siden:)

bryllupideer.dk - Alt hvad du skal bruge til brylluppet!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)