Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor kan man ikke gå ind og slette ens bruger navn, nu har jeg haft en hjemmeside i wordpress noget længere tid, men kan stadig ikke ændre mit bruger navn. Da jeg gerne vil have noget andet, hvorfor kan man ikke ændre det. Fordi den gang jeg oprettet den havde jeg ikke viden om, at det ikke kunne ændres.

Fordi det er irriterende at hver gang jeg smider et indlæg ind på min blog, at mit bruger navn skal stå der. Og jeg kunne også godt tænke mig at få fjernet spørgsmål og svar, men hvordan.

Hvis nu jeg gerne vil oplod en html css fil til min hjemmeside, hvordan kan jeg gøre det, fordi jeg har prøvet men det virker heller ikke. Synes det er søn at man ikke kan bruge wordpress optimalt, i stedet for at det er begrænset. Havde været bedre hvis det havde været en kode

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne eventuelt oprette en ny bruger, logge ind og skrive indlæg med den :-)

Tror ikke jeg er med på hvad du mener i dit andet spørgsmål. Hvad er det du gerne vil uploade?

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg husker tænker du at, lave en ny install version for at ændre det navn ik. 

Jeg tænker på at lave en rigtig hjemmeside, også upload den til min hjemmeside. i stedet for at det er wordpress, fordi kan ikke finde ud af wordpress 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil vise et andet brugernavn når du skriver indlæg, og du ikke kan få lov at ændre i dit oprindelige admin brugernavn, kan du eventuelt oprette en ny bruger med det "rigtige" brugernavn, logge ind med den nye bruger, skrive dine indlæg med den nye bruger, og så skulle det gerne være den nye brugers brugernavn der bliver vist på hjemmesiden :-)

Du kan oprette nye brugere i Users -> Add new. Eller i Brugere -> Tilføj ny.

Arh okay, ja det er jo selvfølgelig ikke noget jeg kan svare på - jeg synes at WordPress fungerer fortrinligt.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men jeg er ikke så meget inde i Wordpress og hvis jeg laver mere skade en gavn, så vil jeg hellere vente til man måske kan finde en partner eller et eller andet. Eller vente til der er kapital nok til starte en Virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)