Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og UnoEuro fejlbesked

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har netop foretaget en redelegering af mit domæne fra Hostmaster til UnoEuro. 

Men da domænet er blevet flyttet og jeg installerer Wordpress (som bliver installeret) trykker jeg på "Adminstrer interface" og bliver herefter sendt videre til samme side med samme fejlbesked "404 - File or directory not found. The resource you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable." 

Jeg har også prøvet at skrive mit domæne .dk/wp-login.php, men får samme fejlbesked. 

Er der nogle der har oplevet det samme, og ved hvordan man løser det? 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du afventer, at redelegering af domænet slår igennem.
Der kan godt gå nogle timer, alt efter hvilken DNS-server du benytter hos din internetudbyder.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 29. May 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er gået mange timer, og jeg har også modtaget en bekræftelse fra UnoEuro om at domænet er blevet flyttet. Jeg kan også se i kontrolpanelet hos UnoEuro, at redelegeringen er slået igennem - så jeg forstår det ikke helt? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)