Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhotel er mest stabilt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal levere streamet indhold til skoleklasse og jeg ved fra tests i foråret at ALLE lærere og elever som deltog oplevede på et tidspunkt i en undervisningssituation, at de ikke kunne komme på siden men derimod nettet generelt. 

Stor irritation, naturligvis - især blandt lærere, som har forberedt timen på basis af adgang til X side! - 

Jeg har haft 3 forskellige udbydere på 3 forskellige sites på 3 forskellige skoer - IKKE de billigste og nogle ret store og velrennomerede spillere, - jeg nævner naturligvis ikke navne, da jeg ikke vil udskamme, blot konstatere, at det er et reelt problem at der sker korte "udfald". -det sker sjældent, men burde ikke ske.

SÅ! Jeg er lige ved at gå over til WIX, Weebly eller et andet at de amerikanske udbydere, som jeg aldrig har haft lignende problemer med.

Dog - som alle ved, er disse sites problematiske på mange måder, men dette med at en internetside lige pludselig forsvinder 10 minutter tirsdag formiddag kl. 11, det DUR bare ikke i min situation.

SÅ! Er der nogen som har nogle gode anbefalinger POSITIVT omkring forskellige udbydere? og er der nogen der ved om der laves officiel statistik på området- findes der kvalitetsstempler, osv?

Det er klart at nedetid i sig selv er uinteressant, - jeg kan godt leve med nedetid hver nat kl 2-3 - men jeg kan ikke klare blot 5 mins nedetid mellem 7 og 15...

Håber at høre fra folk med gode erfaringer  

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at køre det "offline"?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg intet om dit budget, men prøv at kigge på Amazon Web Services hvis det er et stort projekt du skal køre.

Hvis det er videoer du kører, kan du så ikke hoste dem på youtube og gemme dem for offentligheden?

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Har du overvejet at køre det "offline"?

Jo, det er overvejet, men problemet er at så bliver materialet let spredt til alle skoler :(   er jeg ret sikker på. -hvis det f.eks. kan downloades som pdf fil
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Schlosser:

Nu ved jeg intet om dit budget, men prøv at kigge på Amazon Web Services hvis det er et stort projekt du skal køre.

Hvis det er videoer du kører, kan du så ikke hoste dem på youtube og gemme dem for offentligheden?

Det er ikke video - det er tekst og billeder - og jo, 
jeg har nogle videoer - men de ligger på Wistia som jeg synes er superprofessionel 
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Har du overvejet at køre det "offline"?

ok måske alligevel ikke nogen dårlig ide, hvis jeg kan finde noget online magazine software a la "issuu" men som tilbyder password protection  gerne med timelimit 

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad e dit budget? For som der bliver nævnt ovenover, så burde Amazon AWS eller Microsoft Azure være stabile nok løsninger. Alternativt skal du udvikle en platform, hvor indhold ligger flere steder, men dit website så kan lave en form for failover. Cloudfare kan sikkert sættes op hertil

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

webfreelanceren:

Hvad e dit budget? For som der bliver nævnt ovenover, så burde Amazon AWS eller Microsoft Azure være stabile nok løsninger. Alternativt skal du udvikle en platform, hvor indhold ligger flere steder, men dit website så kan lave en form for failover. Cloudfare kan sikkert sættes op hertil

jeg har været inde og kigge på ovennævnte og budgettet er ikke hertil - det ville være som at skyde gråspurve med kanoner, desværre men tak for tippet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)