Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling hos min grossist

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!
Jeg er så småt ved at lave min egen virksomhed, hvor jeg vil sælge tøj, tasker og accessories. Jeg har en aftale med en grossist, så jeg mangler faktisk bare at lave en ordre, og så er jeg i gang; yaaay!

Det jeg så vil have råd til er, hvor meget skal man bestille? Altså bør man starte med 3-4 forskellige varer, eller mere? Og hvor mange eksemplarer bør man bestille hjem?
Jeg ved jo a gode grunde ikke om det bliver en succes og om alt så bliver solgt. Så jeg vil rigtig gerne høre om jeres erfaringer 🙂

Hilsen Emma

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er leveringstiden? Hvis det er et par dage så start da med 3-4 varer stk.

Det lærer du med tiden.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange forskellige vare har du på shoppen?

Vare sælger vare. Hvis du kun har 3-4 produkter på lager, og man gerne vil bestille nogen andre produkter på din side, men så skal vente 3-4-5 dage på disse springer jeg fra og finder et andet sted hvor jeg kan få samme produkter leveret med det sammen.

Hvor mange af hver produkt kommer nok an på hvor meget du tør invisterer af gange. Tasker og accessories vil jeg nok bestille 5 af hver. Mht. Tøj skal du jo have i flere forskellige størrelser, og det er jo meget sæson betonet, så 2-3 af hver størrelse så du ikke risikerer at skulle sælge til under indkøbspris når disse modeller er udgået og der kommer ny kollektion

Det koster penge at tjene penge, hvis man skal have succes i den brance du er på vej ind i, kræver det at man tør satse.

Held og lykke med shoppen.

http://posterstyle.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emma,

Handler selv med accessories men køber direkte hos producenten. Har din grossist ikke et minimum antal du skal bestille? Og hvor lang er leveringstiden?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)