Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af App

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen.
Jeg ville høre om det var nogen herinde, som kan give et anslag på, hvad det cirka har kostet at lave appen "5F".
Et nogenlunde prisleje ville være kanon.

Mvh Lucas

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Givet at de på deres kickstarter ledte efter ca. 80k for at få app'en lavet til Android er det nok ikke helt ved siden af at gætte på det er deromkring det har lagt for deres IOS app, hertil skal der så ligges prisen for backend systemet samt deres hjemmeside så de har nok brugt 120k+ og dette er i Canada, jeg aner ikke hvordan niveauet ligger i forhold til Danmark, men det kunne nok sagtens gøres for de penge herhjemme også.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! Så det vil sige at hvis man udvikler en app til iOS, så skal man starte fra bunden, når det skal laves til Android?

Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke nødvendigvis - der er mange værktøjer som gør at man kan udvikle til begge platforme, her er spørgsmålet 100% hvilken oplevelse man ønsker brugeren får af app'en i sidste ende. Jo mere genbrug der er på tværs af platformene, jo mindre ios/android feel vil der komme, med mindre man ofrer flere penge på at opnå denne igen.

Tilmeldt 18. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ah okay, super. Jeg må undersøge det hele lidt dybere.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udvikler i Xamarin. Hvilket gør at vi kan udvikle til Ios og Android samtidig. Hvis det er en meget simpel app så kan op mod 100% af koden genbruges på begge platforme. Dette er et super hurtigt og billigt alternativ til udvikling af 2 seperarte apps. Se mere her xamarin.com og gacell.dk :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)