Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing overdragelse, Ford Transit Connect Moondust silver

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 06
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står lidt i samme situation som en tidligere Aminoer, jeg leasede en Ford Transit Connect i Juni 2007 fordi jeg skulle bruge den til at have varer og demo af maskiner og vogne med ud i. Nu har jeg i mellemtiden fået en rigtig god aftale med min leverandør af de produkter, at de vil leverer varene på pladsen. Derfor er bilen reelt overflødig da jeg har en privat bil ved siden af.

Bilen er en:
Ford Transit Connect (2006/2007) 1,8 tdi 75HK 220s
Farve: Connect Moondust Silver, metal.

Leasing aftalen er gennem Nordania Leasing og løber i 48 mdr. fra 15. juni 2007.

Den månedlige afgift er kr. 2236,07 dette er incl. leasing afgift, landsdækkende service, standard dæk og vinterdæk samt falck. Beløbet er excl. moms.

Bilen er leaset med 100.000 km over 48 mdr. den har i skrivende stund kørt knap 15.000 km.

En overdragelse af leasingsftalen koster 3.630 excl. moms, hvilket jeg vil tilbyde at betale halvdelen af, derudover har jeg betalt den ekstra ordinære leasingafgift på kr. 14.000 excl. moms.

Bilen leveres tilbage til Nordania Leasing efter endt aftale eller man har mulighed for at købe den.

Er der nogen der er interesseret så skriv eller ring, jeg får taget nogle billeder i morgen hvis I skulle være interesseret i at se bilen.

Tilmeldt 20. Jun 06
Skrevet kl. 16:10

Så har jeg taget nogle billeder af bilen, hvis der er nogen der er interesseret.Automobile

Tilmeldt 20. Jun 06
Skrevet kl. 16:10

Okay okay Smile

Ikke nogen der er interesseret her, men er der nogen der har et forslag til hvor man ellers kan søge efter emner der kunde være interesseret i at overtage en leasingaftale? Evt. på nettet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 15:58

du må godt sende lidt billeder til mig af dyret :-P

er måske interserret

Info@polermester.dk

MN Totalservice/ Mikkel Nielsen www.mn-totalservice.dk

Tilmeldt 20. Jun 06
Skrevet kl. 16:15