Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eventmarkedsføring debat

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AMINOer.

Jeg synes helt, at eventmarkedsføring mangler som disciplin herinde. Jeg har specialiseret mig i det gennem Verdens Største Børnekor, Byd på en kendt, Andevæddeløb, Bog & idé International Bogfest og mange flere events. Tjek www.jonathanloew.dk
Jeg er nu begyndt at lave det i reklamebureau-regi for Venture og synes, at disciplinen skal debatteres herinde - så vi kan inspirere hinanden. F.eks. havde vi en case med et firma, der sælger vaskemaskiner, hvor vi lavede en camp på en dansk festival og vaskede folks tøj gratis. Det gav genial reklame. Desværre før min tid :-) Har I nogle super idéer, og hvorfor tænker virksomhedsejerne herinde ikke i eventmarkedsføring som en naturlig del af deres marketingstrategi?

Venlige hilsner

Jonathan Løw
Markedschef

Venture PR & Event
Dalgas Avenue 48
8000 Århus C

Tlf. +45 8734 2101
Mob. +45 2421 9471
Fax. +45 8734 2111

Mail: jol@venture.dk
Web: www.venture.dk
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror at virksomheden skal have en vist størrelse for at det kan betale sig for virksomhederne at lave eventmarkedsføring...

 
Jeg er selv super vild med den type markedsføring, det gælder om ikke at gøre som alle de andre!
 
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det smukke ved eventmarkedsføring er netop, at det ikke har samme omkostningsstruktur som traditionel markedsføring. Det har ofte en viral effekt, hvis det gøres korrekt, ligesom PR-omtalen typisk kan blive meget massiv, hvis man gør det rigtigt. Stod f.eks. bag Verdens Største Børnekor hvor vi fik over 600 presseklip samt landsdækkende TV fem gange! Udregnet i normale marketingkroner ville dette have koster millioner af kroner, men investeringen her var tid og en smule aktivering/marketing. Netop derfor er denne form også effektiv til små virksomheder, som skal visualisere budskaber og sælge produkter på en original måde.

 
VH Jonathan.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)