Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til ændringer af hjemmeside samt priser

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en hjemmeside der hedder www.mink-pelse.dk som køber og sælger secondhandpelse. Jeg har haft et rimeligt salg. Det burde dog være væsentligt større i forhold til antal af besøgende. Ca 200 om dagen. Jeg bruger Google adwords samt ligger højt på den organiske søgning på Google. Såfremt I har nogle gode forslag til ændringer som kan forøge antallet af henvendelser, hører jeg meget gerne nærmere, ligeledes pris for en ny hjemmeside.

mvh

Christian Brøndum

tlf 33 23 38 18 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:15

ChristianBrøndum:

Jeg har en hjemmeside der hedder www.mink-pelse.dk som køber og sælger secondhandpelse. Jeg har haft et rimeligt salg. Det burde dog være væsentligt større i forhold til antal af besøgende. Ca 200 om dagen. Jeg bruger Google adwords samt ligger højt på den organiske søgning på Google. Såfremt I har nogle gode forslag til ændringer som kan forøge antallet af henvendelser, hører jeg meget gerne nærmere, ligeledes pris for en ny hjemmeside.

Hej Christian,

Er din hjemmeside ikke svær at vedligeholde?
En hurtig konklusion er at din hjemmeside, er svær at overskue.

Jeg ser umiddelbart to muligheder:

Du kan få skræddersyet løsning, præcis med dine ønsker, design m.v. Evt. planlægger en markedsføringstratigi - papirlinje m.m.

Eller
Du kan vælge en gratis Open Source butik, hvor du kun betaler for special ændringer og opsætning. (se evt. www.papirbutikken.dk) 

Den sidste nævte løsning er klart billigst. 

Hvis dette kunne være intressant, er du velkommen til at kontakte mig på jh@webname.dk eller på 42 80 80 60 (i dagtimerne)

Håber du finder en god løsning.

Fra Store Heddinge
Tilmeldt 13. Jan 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:47

Hej Christian.

Et lille kvæk herfra.
Før jeg gik ind på din hjemmeside, tænke jeg "mink pelse, det er garanteret noget dyrt og eksklusivt"
Når så går ind på siden, får jeg ikke den fornemmelse.

Af flg. grunde.

1) Designet svarer ikke til det der bliver solgt... Designet burde udstråle noget specielt og eksklusivt.
For jeg går ud fra af kunderne som regel er nogen der har lidt på kistebunden?
Så måske skulle der invisteres i et pænere design?....

2) Siden for mig er alt for upersonlig.
Ville da gerne vide hvem det er jeg køber fra.. Hvem er I, og hvad har fået jer til at sælge netop lige dette produkt.

3) Udtværet ansigt ( ser sån ud på et af billederne ) og halve ansigter.... Får mig ikke til at blive interesseret.
Lad os da se kvinden med ansigt :) et kvindesmil iklædt en pels, er da klart at foretrække.

Hvad med en live optagelse af de forskellige pelse, hvor man kan se hvad det er det drejer sig om.

Det er "dyre" varer... Synes de fortjener en bedre fremstilling.

Lille kvæk for mig... Kravler ned under min sten igen :)

Pede

Vandkugler - Vandperler : KOm og vær med :0)  https://www.facebook.com/Vandkugler

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:08

Hej Christian,

En hurtig vurdering herfra....
Når jeg går ind på sitet, og du faktisk siger at du har haft et rimeligt salg... strider det imod al sund fornuft og teori jeg har læst om.
For som det er nævnt før, så mangler der eksklusivitet og stil.

Det kræver et ordentligt design og en ordentlig opdeling af dit website, dine produkter og forretningsgang på selve sitet.

Til gengæld er jeg så heller ikke i tvivl om, at hvis du allerede har et salg nu, ville du kunne mangedoble det i løbet af relativt kort tid.

Billederne er store nok, men skal man købe tøj, smykker etc online, kræver det knivskarpe billeder og en god komposition.
Mit råd er: at få opbygget et flot site, få en fotograf med forstand på produktfotoer til at komme på besøg hos jer, og så er I rigtigt kørende! :)

Du skal selvfølgelig være meget velkommen til at kontakte mig nærmere ang. websitet, eller andre spørgsmål du måtte have liggende.

God aften,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53

Hej Christian

Vi vil da meget gerne byde ind på projektet, vi har rigtig mange gode ideer som kan være med til at øge dit salg, men jeg synes lige vil skulle tage en snak om jeres ønsker og krav først. Så du er meget velkommen til at kontakte os. Du kan se nogle af vores tidligere løsninger her.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:03

Hej hej

Jeg vil da også lige bringe lidt kritik. Med så godt et domæne du har der, kræves der nærmest en flot shop. For mig at se ligner din shop nu en stor rodebunke. Der er ikke noget system af pelse. De besøgende skal altså se samtlige billeder for at se alle dine varer. En god ide til at undgå dette er fx. at lave en kategorioversigt -> en vareoversigt og klikker man på en vare, kan man vælge at se flere billeder.

I hverdagen designer jeg til webshops lig med din. Jeg designer/udvikler smykkesider, tøjsider osv. Jeg kan give dig et meget godt tilbud på en shop med skræddersyet design, hvis dit budget er lidt "tight"'

Er du interesseret så skriv mig en mail på: bratsch@ofir.dk

MVH Adam

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:07

Jeg vil også meget gerne hjælpe jer med en ny hjemmeside :).. Se referencer på www.gadensgaard.dk/referencer.

Jeg sætter en løsning op i en CMS så i selv nemt og hurtigt kan redigere på hjemmesiden uden nogen kendskab til programmering.

Send mig eventuelt en mail med en beskrivelse af hvad din side skal kunne eller send mig en mail så kommer jeg med forslag og et eventuelt tilbud.

Kasper Gadensgaard

mail @ gadensgaard.dk

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 23:45

Hey

Hvor langt nåede du med projektet?

Adam

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)