Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmahjemmesider - next step?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg arbejder som programmør i en IT-virksomhed, men har længe gået med tanken om at starte selvstændigt. Herunder tænker jeg på udvikling og opsætning af WordPress hjemmesider for virksomheder. Jeg elsker at sidde og nørde med hjemmesideudvikling - men jeg støder på et problem. 

Lad os antage, at min hjemmeside er færdig, her skriver jeg om mine services, pakker, processen, kontakt osv. alt det genrelle. Fint, fint. Jeg vil for det første helt vildt gerne have referencer på min hjemmeside - dette er ikke muligt, da jeg ikke har haft nogen kunder overhovedet. Hvad gør man i denne situation? Jeg tænker, at sende nogle introtilbud på mail ud til potentielle kunder, hvor jeg skriver lidt stuff omkring det med hjemmesider og om de har brug for en hjemmeside (til en lavere pris) for at komme ind som referencer? Er det go eller no go? 

En anden ting er - skal jeg udvikle nogle skabeloner, som jeg kan vise min potentielle kunde i forvejen - eller skal jeg først tage en dialog med vedkommende? Fordelen ved at have en skabelon færdig er, at kunden så nemmere kan forestille sig en hjemmeside (hvis han/hun ikke allerede har en i forvejen). Ulempen er, at time to market bliver forlænget. Hvis jeg skal lave en skabelon - anbefaler I så et mock up i et mock-up program - eller en live skabelon, som de kan klikke rundt i?