Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billige euro og engs paller

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

ja lige en til michael, det er fint du skriver det men du kender jo ingenting til branchen.

1. det koster mig 1,5 lastbil at hente dem hjem på vores lager og 1,5 til at køre dem ud til en ny kunde + de skal aflæsses og læsses igen sorteres om de er godkendte, dem der ikke er kommer over i dem til 35 kr.

så regn lidt på det og se hvor meget jeg så tjener.

jeg hader når folk ikke sætter sig ordentlig ind i noget inden man bare svarer at du tjener fedt på det.

hilsen

thomas

Tilmeldt 13. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 10:36

Allan.:
Hvorfor er det dyrt? Han skal da være en dårlig forretningsmand hvis ikke han tjener penge på dem. Og når det omhandler paller så er brugte som regel ligeså gode som nye.

Hvorfor skulle man købe dem hos ham til den pris, når han selv siger at de normalt sælges for en 10'er mindre.

nyselvstændig:

jeg hader når folk ikke sætter sig ordentlig ind i noget inden man bare svarer at du tjener fedt på det.

...og jeg hader når folk ikke læser det der bliver skrevet.

Hvorhenne skriver jeg at du tjener fedt på det?

Jeg undres bare over at man skal købe dem hos dig, hvis (som du selv skrive) de kan købes en 10'er billigere andre steder.

Hvis det er fordi du levere og aflæsser dem(til forskel fra dine konkurrenter), så kan du jo blot skrive dette, og så er prisen jo nok helt fair.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 22:36

Michael Grove:
Hvorfor skulle man købe dem hos ham til den pris, når han selv siger at de normalt sælges for en 10'er mindre.

Jeg opfatter det som, at det er de priser han normalt kan købe pallerne til. Naturligvis skal han købe billigt og sælge dyrt.

Michael Grove:
Hvis det er fordi du levere og aflæsser dem(til forskel fra dine konkurrenter), så kan du jo blot skrive dette, og så er prisen jo nok helt fair.

Han skrev såmænd også at det var "frit leveret"

Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:20

Hej       Jeg har 50 paller der står Købmagergade, 1150 københavn k  hvad kan du give for dem ?   Hilsen  Carsten

Fra Horsens
Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:11

Hejsa.

Tænkt eksembel ;-)

Hvis man nu forestillede sig at jeg skulle have leveret 2 læs eur. paller pr. mdr. i Horsens på en fast aftalt dag, Hvad er den gode pris så ;-)

Claus.

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 12:32

hejsa

send mig lige en mail så skal jeg give dig en rigtig god pris, skriv om det skal være

nye?

varmbehandlet?

brugte lys, eller må de være mørke men godkendt

hilsen

thomas

Tilmeldt 6. Mar 09
Skrevet kl. 13:12
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)