ja lige en til michael, det er fint du skriver det men du kender jo ingenting til branchen.
1. det koster mig 1,5 lastbil at hente dem hjem på vores lager og 1,5 til at køre dem ud til en ny kunde + de skal aflæsses og læsses igen sorteres om de er godkendte, dem der ikke er kommer over i dem til 35 kr.
så regn lidt på det og se hvor meget jeg så tjener.
jeg hader når folk ikke sætter sig ordentlig ind i noget inden man bare svarer at du tjener fedt på det.
Hvorfor er det dyrt? Han skal da være en dårlig forretningsmand hvis ikke han tjener penge på dem. Og når det omhandler paller så er brugte som regel ligeså gode som nye.
Hvorfor skulle man købe dem hos ham til den pris, når han selv siger at de normalt sælges for en 10'er mindre.
nyselvstændig:
jeg hader når folk ikke sætter sig ordentlig ind i noget inden man bare svarer at du tjener fedt på det.
...og jeg hader når folk ikke læser det der bliver skrevet.
Hvorhenne skriver jeg at du tjener fedt på det?
Jeg undres bare over at man skal købe dem hos dig, hvis (som du selv skrive) de kan købes en 10'er billigere andre steder.
Hvis det er fordi du levere og aflæsser dem(til forskel fra dine konkurrenter), så kan du jo blot skrive dette, og så er prisen jo nok helt fair.