Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min første webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg skal lave min første webshop, men har lidt udfordringer med det.

Jeg har behov for at mine kunde skal kunne sammensætte deres eget produkt, de har mulighed for valg mellem mange farver og det er som reglen 2 farver de vælger, desuden vil længden være meget varierende, fra 10 cm til 150 cm, hver cm har en fast pris, plus kunderne kan vælge et bestemt antal kernesnore, det betyder at kunden aktivt tager op til 4 valg og webshoppen skal kunne give en FAST pris på produktet.

* Farve 1

* Farve 2

* Længde

* Antal kernesnore 

Ud over disse muligheder vil der være salg af færdige standart produkter. desuden er det planen at der skal være en mulighed for at lægge tilbud ind / nedsatte vare.

De webshops løsninger der er frit tilgængelige syntes jeg ikke dækker mine behov, har du en ide til hvad jeg kan gøre ?

Mvh René

Venligst

René Buch

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René,

Det lyder spændende. Ingen tvivl om det. 

Jeg vil som udgangspunkt sige, at det skal kodes custom. Dertil vil jeg anbefale dig at lave selve shoppen i Shopify, også derefter få kodet din ønskede funktion ind i temaet. Det er ikke særlig omfattende eller svært. Ellers kan du også sagtens opsætte shoppen i Wordpress WooCommerce og på samme måde få det kodet ind. Dog er jeg personligt mest fan af Shopify frem for Wordpress. Men det er muligt i begge systemer.

Hvis du stadigvæk sidder tilbage med et spørgsmål eller to, så skal du være mere end velkommen til at ringe eller skrive på hhv. 31360737 og Kasper@sedia.dk. Evt. kan du gemme det i din telefon. Jeg er altid tilgængelig alle 7 dage i ugen med grafisk og teknisk hjælp.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René 

Super god beskrivelse. Umiddelbart, hvad jeg lige ved, så er der ikke nogle standard temaer, som kan dække det behov, men det kræver en custom løsning. Vi har før lavet noget lignende i Shopify og vi vil også kunne hjælpe dig, hvis du ikke vælger selv at kaste dig ud i det. Du kan fange mig på 71717071 eller ehj@grafikr.dk :-) 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg følger lige med (håber det er ok?), da jeg muligvis på sigt får brug for noget af det samme. Hvis det bliver aktuelt, bliver det sandsynligvis med 3 valg.

Jeg har noget kig på en magento shop. Er der noget i bedre kan understøtte behovet?

Vh Jannie

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

@Jannie

Jeg er sikker på at det kan gøres gennem UI i magento, der er den nok mest konfigurerbare shopløsning. Ellers er de en standard funktion hos drupals shopløsning commerce ved at bruge produkt variant funktionerne.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prestashop klarer det nemt. Det er en standart løsning hos dem.

Du kan både forøge prisen og fragt ved valg af de forskellige varianter. Og du kan tilføje lige så mange varianter som du skal bruge

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Mar 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Jannie Andersen Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak for svar og lån af tråden :o)

Vh

Jannie

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Smartweb har også mulighed for tilkøb af varefilter hvor du kan sætte alle de varianter op du har brug for.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super, at du sætter nogle krav, og så kigger på hvilke webshop-løsninger der kan det du søger.
Det er super vigtigt, at du starter med et webshop-system der kan det du har brug for.

En standard SmartWeb-løsning kan det du søger, uden custom-programmering overhovedet.

Du kan lave alle de variant-strukture du har løst til, på kryds og tværs.

Udover det så har jeg lige lavet et fedt plugin til SmartWeb-løsninger, hvor man kan "konvertere" det man har i kurven til abonnement. Et hvilket som helst produkt kan jeg ændre til abonnements-baseret.

:)

Håber du finder den rette løsning til dit behov.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Prestashop er lige til at gå til, når først den kører som du vil have den. Den er meget stabil og der er rigtig mange muligheder for at lave alt om så det passer til dine krav.

Specielt varianter er genialt lavet.

Jeg lavede en lille guide da jeg selv var ny med Presteshop. En Prestashop for Dummies Guide. http://a24.dk/content/79-prestashop-guiden-til-succes

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)