Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tilbyder man en programmør?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som software developer til hverdag, og har enlig selv gået og tænkt på at starte noget selvstændigt ved siden af, mens jeg er relativ ung.

men har bare ikke kommet på noget ordentligt indtilvidere, og der sikkert flere som føler på samme måde.

problemet med at finde den rigtige udvikler er at det kommer altså an på hvad i konkret vil gerne have fået bygget, vi er meget forskellige og har forskellige kompetencer, men hvis det app på android og ios så det java og swift som er rimelig overkommelige at lære.

i forhold til at lave apps, så vil jeg sige det utrolig svært at få gennembrud med apps,

jeg har lidt erfaring med det, da jeg par år siden udviklet et spil app på IOS. ikke nok med at app storen er total over saturated med apps og der super hård konkurrence så tager Apple også en del af jeres indtægter, dengang var det 30% ved ikke om det er steget sidenhen. så I skal gøre jer nogen overvejelser.

og er enig, for at have en udvikler til at tage en del af firmaet så skal udvikleren også tro på projektet og have den ekstra vilje til at fighte igennem de svære perioder som helt sikkert vil komme.

Tilmeldt 28. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle. Tak for  de gode svar! Beklager jeg svarer sent, der var lige en Roskilde festival der skulle overstås! 

Jeres svar har allerede åbnet op for muligheder vi ikke selv havde overvejet, så kæmpe tak for det. Jeg har nederst skrevet en beskrivelse af vores projekt, og vi vil meget gerne komme med opfølgende info, hvis der er én der ser potentiale eller bare vil høre mere. 

Og Hej Zakaria  - også et godt svar, så tak for det!