Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tilbyder man en programmør?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jun 17
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som software developer til hverdag, og har enlig selv gået og tænkt på at starte noget selvstændigt ved siden af, mens jeg er relativ ung.

men har bare ikke kommet på noget ordentligt indtilvidere, og der sikkert flere som føler på samme måde.

problemet med at finde den rigtige udvikler er at det kommer altså an på hvad i konkret vil gerne have fået bygget, vi er meget forskellige og har forskellige kompetencer, men hvis det app på android og ios så det java og swift som er rimelig overkommelige at lære.

i forhold til at lave apps, så vil jeg sige det utrolig svært at få gennembrud med apps,

jeg har lidt erfaring med det, da jeg par år siden udviklet et spil app på IOS. ikke nok med at app storen er total over saturated med apps og der super hård konkurrence så tager Apple også en del af jeres indtægter, dengang var det 30% ved ikke om det er steget sidenhen. så I skal gøre jer nogen overvejelser.

og er enig, for at have en udvikler til at tage en del af firmaet så skal udvikleren også tro på projektet og have den ekstra vilje til at fighte igennem de svære perioder som helt sikkert vil komme.

Tilmeldt 28. Jun 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle. Tak for  de gode svar! Beklager jeg svarer sent, der var lige en Roskilde festival der skulle overstås! 

Jeres svar har allerede åbnet op for muligheder vi ikke selv havde overvejet, så kæmpe tak for det. Jeg har nederst skrevet en beskrivelse af vores projekt, og vi vil meget gerne komme med opfølgende info, hvis der er én der ser potentiale eller bare vil høre mere. 

Og Hej Zakaria  - også et godt svar, så tak for det! 

Vi ser bestemt ikke en app-start-up som en nem vej at gå - tværtimod. Men det passer bedst overens med vores forretningsmodel. Og vi kan med vores forretningsmodel undgå de 30% af Apples tyveri. ;)  

Om vores projekt. 

ASK er en service, der skal forbinde danskerne med psykologer og terapeuter, til en langt lavere markedspris, end ved traditionel terapi. Man kan indgå i dialog, i form af chat, med en behandler eller en cand. Psyk. studerende, der differentiere på pris. Ifølge vores og andres undersøgelser, søger danskerne ikke hjælp til hverdagsproblemer, selvom de fylder i hverdagen. Det er for dyrt, processen er for lang, det er tabubelagt og man er ikke anonym.

På ASK kan man anonymt matches med en relevant professionel behandler eller en anden bruger, til lettere, ikke-psykiatriske problemstillinger. Emnerne kan fx være af personlig psykosocial karakter; parforhold, sex, stress, børneopdragelse etc. Man får et personligt svar på sin anonyme henvendelse.

Målgruppen befinder sig i alle samfundslag på tværs af alder, køn og kultur. 

ASK kan bruges hjemmefra og letter den ellers svære proces til at søge hjælp.

ASK er 75 % billigere end traditionel hjælp fra psykologer og brugerne kan få hjælp når de vil. Vores løsning adskiller sig fra konkurrenterne ved nemt og billigt at tilbyde hjælp til personlige problemer fra en stor diversitet af behandlere, der har erfaring med specifikke problemer.

Vi ser ikke psykologer og terapeuter som konkurrenter, men som samarbejdspartnere, hvor vi kan tilbyde studerende og dimittender en lønnet bibeskæftigelse. Vi faciliteter forbindelsen mellem bruger og professionel, og er et supplement til den traditionelle behandlingsmetode. Brugeren vil blive opfordret til at søge hjælp tidligere, samt finde en matchende professionel uden at bruge ressourcer på at lede.

Vi har allerede fået en del hjælp fra div. kommunale erhvervsforum, der bl.a. har medført gratis brug af jurist og revisor - hvorved alt økonomisk og juridsk er på plads. Samtidig har vi flere journalister der "venter" på vores projekt kommer i luften. 

Lige pt. kører vi som sagt en beta test via slack for at se om der overhovedet er brugere til vores idé - indtil videre ser de lovende ud. 

Dbh, 
Simon og Katja

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, sådan er verden jo så forskellig, jeg er gift med en nyuddannet datamatiker, der ikke kan finde job, grundet manglende erfaring.

Så har jo et eller andet sted lyst at vende dit spørgsmål om, hvad tilbyder man virksomhederne som nyuddannet ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)