Det har du nok helt ret i, og det er jeg ikke bange for at indrømme, men hvis du havde ventet hele dagen, og halvdelen af natten, tjekket opdateringer, prøvet at få en deadline, og så samtidig Tom Sommers manglende service, ville du måske nok også være en smule utålmodig de første par svar, og "urimeligt" utålmodig derefter.
Jeg ved selvfølgelig ikke om du / andre ville gøre det samme, og det er ikke for at prøve at skjule for mig selv, det er bare sådan jeg føler det lige nu, og de sidste par timer. Du er i din helt klare ret til at mene dét du mener, og er glad for at høre kritik også.
P.S. Stadig igen svar fra Tom og / eller UnoEuro.
Måske er det bare mig der finder det ufattelig mærkeligt, at du i en tråd på Amino beder Tom Sommer om at sende dig en EPP kode for et domæne, af flere grunde:
- Amino er på ingen måde en support kanal for Unoeuro (eller nogen andre hosting udbydere)
- Der er på ingen måde at Unoeuro faktisk kan validere at du er den person du udgiver dig for på Amino - jeg kunne oprette en profil, kalde mig Lars Larsen, indsætte et profil billed hvor jeg står foran et Jysk logo, købe Amino Plus - og tænke: "Lars Larsen er på Amino".
- EPP koder er mindre vigtigt end at gendanne platformen for muligvis tusindevis af kunder som er pårørt - uanset hvor ærgerligt det er, så vil jeg tro at 1000 kunder kommer før en enkelt kunde - som hosting virksomhed må man prioriterer for at få flest mulige kunder op at stå igen hurtigst muligt, og så håndtere de små "edge-cases" med kunder som føler sig snydt, stødt og dårligt behandlet over at der kan ske tekniske problemer, som desværre kan være udenfor ens egen magt - uanset hvor redundant og enterprise et miljø er - så kan kritiske fejl ske - uanset hvor mange tests man har lavet før med en recovery - der er 1 million og 10 ting der kan påvirke en rebuild af et større miljø.
No hard feelings - men du burde sætte dig ned, trække vejret 2 gange og tænke: "Hvad hvis det var mig der lige nu havde tekniske problemer, hvordan ville jeg have reageret" - og så vær lidt realistiske i dine tanker imens du tænker det 
Selvfølgelig vil du tænke at du havde håndteret det 10 gange bedre, men faktum er at Unoeuro og Zitcom som virksomhed, har ekstrem meget erfaring og har dygtige folk - og de gør nok et langt bedre stykke arbejde end de fleste andre hosting udbydere ville have gjort.
Lad os ikke glemme dem der valgte at placere servere i en kælder som blev fyldt med vand 
#opshugs til UE og Co
Når det er sagt - hvis oppetid er super duper kritisk - måske burde du overveje at designe din egen redundans anyway :-)
Nu snakker du om EPP kode - du ved godt du bare kan ændre IP'en til en anden server midlertidigt via UE's DNS administration right? #proTip