Sker der noget ved at poste et billede af en avisartikel på de sociale medier?
Tilmeldt 9. Jan 17
finansfyren
Skrevet
13-06-2017 kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Jeg har en virksomhed , der bliver skrevet en artikel om, der bliver udgivet i næste uge.
Mediet er en fysisk betalt avis. Mit spørgsmål er: Må man lægge et billede op af lidt af artiklen på min virksomheds sociale medier ?
Tak på forhånd :)
Svar
Tilmeldt 15. May 12
Fru Hartmann
Skrevet
13-06-2017 kl. 16:09
Svar
Svar
Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Rued
Fra
RuedRiis.com
Skrevet
13-06-2017 kl. 17:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Nej, det sker der ingenting ved - de vil sikkert hellere end gerne have delt deres historier vidt og bredt :)
Svar
Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com .
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
har den avis ikke en hjemmeside.
det allebedste ville davære at avisen ligger artiklen online, og får dem til at linke til din hjemmeside, så får du noget linkbuilding den vej.
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Nej aviser har copyright på deres ting helt som alle andre. Du må linke til avisen - eller du må få lov
vh John Hannover
Svar
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Du må da gerne citere en avisartikel, bare der er tydelig kildeangivelse. Det er det de fleste aviser praktiserer og skriver. Men ikke noget med billeder.
"Omtaler du en artikel fra en af Berlingske Medias hjemmesider på din hjemmeside/blog eller i en e-mail, er det god citatskik, at du samtidig linker til den oprindelige artikel."
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Mediet er en fysisk betalt avis. Mit spørgsmål er: Må man lægge et billede op af lidt af artiklen på min virksomheds sociale medier?
Nej ikke uden at du har fået lov af avisen. Det vil være at krænke deres ophavsret , hvilket domstolene allerede har taget stilling til tidligere...
Svar