|
Hej Aminoer, Jeg skal have lavet en meget professionel hjemme side med flash, den skal søge maskine optimeres så siden ligger blandt de første 3 på google, endvidere skal der laves visuel identitet til firmaet dvs. logo. Er der nogen som kan foreslå hvem der kan lave sådan noget. Lad mig med det samme sige at jeg ikke har en skid forstand på tekniske udtryk.
|
codan1553:Jeg skal have lavet en meget professionel hjemme side med flash, den skal søge maskine optimeres så siden ligger blandt de første 3 på google,
Hvis giver dig en "garanti" paa at de kan faa dig paa top 3 saa find en anden leverandoer.
codan1553:Lad mig med det samme sige at jeg ikke har en skid forstand på tekniske udtryk.
Saa maa du hellere komme igang med at faa dem laert inden nogen roevrender dig :)
Vil nok anbefale dig at finde et all-round reklame bureau der kan levere det hele til dig, saa du ikke selv skal ind og vurderer paa baade grafikeren, seo manden, tekstforfatteren, webkoderen osv. Men find et firma der kan levere det hele samlet i en pakke til dig :)
Bliv gratis medlem