Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg skal have lavet en meget professionel hjemme side med flash, den skal søge maskine optimeres så siden ligger blandt de første 3 på google,

endvidere skal der laves visuel identitet til firmaet dvs. logo.

Er der nogen som kan foreslå hvem der kan lave sådan noget. Lad mig med det samme sige at jeg ikke har en skid forstand på tekniske udtryk. 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:43

codan1553:

Jeg skal have lavet en meget professionel hjemme side med flash, den skal søge maskine optimeres så siden ligger blandt de første 3 på google,

Hvis giver dig en "garanti" paa at de kan faa dig paa top 3 saa find en anden leverandoer.

codan1553:

Lad mig med det samme sige at jeg ikke har en skid forstand på tekniske udtryk. 

Saa maa du hellere komme igang med at faa dem laert inden nogen roevrender dig :)

Vil nok anbefale dig at finde et all-round reklame bureau der kan levere det hele til dig, saa du ikke selv skal ind og vurderer paa baade grafikeren, seo manden, tekstforfatteren, webkoderen osv. Men find et firma der kan levere det hele samlet i en pakke til dig :) 

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 17:38

Prøv og kontakt Ronni fra Etrix, han kan helt sikkert hjælpe dig med både flash og visuel identitet.

Tjek deres hjemmeside for referencer og kompetencer: http://www.etrix.dk

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 19:55

Hvad er grunden til at det skal laves i flash?

Flash-hjemmesider skulle efter sigende være sværere at optimere til søgemaskinerne.

En flash hjemmeside kan du ikke selv vedligeholde ..... medmindre du har styr på flash!

Nogen af de mest besøgte hjemmesider i verden er lavet i (X)HTML & CSS ... det er vejen frem  

Fra Kalvehave
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:21

Hej.

Vi har haft en rigtig godt samarbejde med http://www.admad.dk/ og synes selv at resultatet er blevet super godt - har fået nogle fine tilbagemeldinger både i mailboksen og i indlæg her på Amino - Men du kan jo selv tjekke vores side ud:   http://www.lemonjuz.dk/  

Rigtig held og lykke med det videre forløb - jeg synes det var rigtig spændende, og har som du selv skriver heller ikke en s... forstand på det dér.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:05
Fra København
Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:51

Hej codan1553,

Flash er som udgangspunkt ikke noget problem i forhold til at opnå gode placeringer på Google - hvis bare Flash-elementerne er adskilt fra tekstligt indhold og navigation. Altså lad være med at lave hele sitet i Flash - som fx. Superbest har gjort det....

Som der allerede er pointeret i denne tråd så er der ingen der kan garantere dig top 3 placeringer på Google - med god samvittighed i hvert fald - da det ikke længere er nok at spytte informationssider ud og proppe dem med søgeord: Det afhænger i høj grad af din sides reelle indhold, dets opbygning samt de links du får ind fra andre websites. Disse ting kan til en vis grad styres, men du kan aldrig styre hvad dine konkurrenter gør.

Når det så er sagt vil jeg meget gerne tilbyde at vi kigger på, hvad du har brug for og giver et bud på en løsning og en pris. Vi er et nystartet webbureau, der netop fokuserer på at lave professionelle helhedsløsninger hvor webdesign udarbejdes med markedsføring - herunder SEO - for øje.

Check vores websitewww.webfighter.dk og kontakt os hvis du synes om det du ser...

Med venlig hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10

Hej

Vi vil da meget gerne byde ind på opgaven, så du er mere end velkommen til at kontakte os, så vi lige ka n få en snak om dine ønsker og krav.

Du kan tjekke vores referencer på vores portefølje.

Tilmeldt 1. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:53

Hejsa.

Jeg har gode erfaringer med SundVision. De lavede et gratis oplæg som efterlevede mine ønsker og arbejder yderst profesionelt, jeg har fået søgemaskinoptimeret hjemmeside, konferenceudstyr, CD-visitkort og en del IT optimering, samt en meget god service.

www.SundVision.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 18:22

codan1553:

endvidere skal der laves visuel identitet til firmaet dvs. logo.

Er der nogen som kan foreslå hvem der kan lave sådan noget. Lad mig med det samme sige at jeg ikke har en skid forstand på tekniske udtryk. 

Hej

Tag og hiv fat i www.deluxemedia.dk , de leverer et godt stykke arbejde! og altid til tiden!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)