Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger brugerdefineret emballage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Er der nogler der enten har kendskab til eller selv producere brugerdefineret emballge, i form af urbokse? Jeg søger en producent der kan lave en brugerdefineret urboks, af høj kvalitet.

Og hvis der er nogle der har kenskab til nogle der også laver kort lignende et certifikat, ligesom der er ved fx. rolex og kataloger, eller ihvertfald samme type bog. Kan nemlig ikke finde en leverandører der ser lovende nok ud i design og kvalitet. 

Hilsen,

Philip Juul

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du bliver nødt til at være mere specifik med hvad det er du søger, det er jo ikke til at vide hvad du forstå ved eb urboks?  Skal den være i træ, plast, pap eller metal?  

Et kort lignende et certifikat - hvad dælen mener du?  Du  bør finde en grafisk designer der kan lave den grafiske linje du ønsker. 

Fra Hjallerup
Tilmeldt 2. Dec 16
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip

Det lyder rigtig spændende, men har du lidt mere information omkring ønsker til udformningen og materialer af æsken?

Vi producere special lavede æsker i høj kvalitet.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på jeanette@Jarnes.dk, så vil jeg meget gerne se om ikke vi kan hjælpe dig Smile

Hav en dejlig dag

Hilsen

Jeanette Nielsen

Fra Brøndby, København
Tilmeldt 24. Oct 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Philip.

Parcel Feeder som ejer fragtemballage.dk laver foruden standardemballage også specielemballage og her i blandt kasser til ure med logotryk og print. Derudover har jeg kontakter til ex antal leverandører, som kan hjælpe med indlægssedler og materiale.

Du skal være velkommen til at kontakte mig for videre dialog.

Andreas Dennung

SalesManager

Mobil 25742770
Email andreas@parcelfeeder.dk

Tilmeldt 29. Sep 16
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)