Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SummaSumarum problemer

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har version 3.3 Prof, gammelt men købt og betalt.
I forbindelse med opdatering af PC fra Vista til 7, forsvinder registreringsnummer og kode, og E-Conommic som har overtaget Summa vil ikke hjælpe os overhovedet, der må være et sted inde i programmet hvor man kan se gammel registrering og kode? Eller hvordan? Vi kører tre regnskaber på programmet og er ellers ret glade for det.
Mvh Lars

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Dine registreringsoplysninger ligger - eller måske rettere lå - i registreringsdatabasen.

HKCU\software\stone's software\summapro\start entries :
regnavn
regnr

Ovenstående gælder for summasummarum til og med version 3.7

Hvis du ikke kan få løst dit problem, har jeg måske en licens, som jeg ikke bruger mere.

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Der findes ingen linje "entries" under \software\stone's software\summapro\start ? Når vi prøver med cvr + navn og andet for at gætte skriver den forkert kode og navn - det må jo ligge et eller andet sted?

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 06:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan jeg simpelthen ikke finde :-( , du skrev at du måske har en licens du ikke bruger mere?

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Ole Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender en der havde de samme problemer, kontakt support-software@visma.com de hjalp min kammerat så hans virkede igen, jeg faktisk at de opgraderede hans version gratis til 4. et eller andet, de udfaser programmet helt fra den februar 2018. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Tak for svar, vi har faktisk haft fat i "Visma" men de var ikke samarbejdsvillige nærmest afvisende, men vi har den købte diskette så jeg vil tage et billede af den og prøve at skrive til dem, vi har jo ligesom købt programmet en gang.

Venlig hilsen

Lars

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener faktisk ikke 3.3 fungere på windows 7, selvom du får fat i licens? Tror du skal have fat i en 3.6 eller 3.7.

Har du ikke lavet en backup af din computer inden du opgraderede til windows 7. Så kan du lave ny backup af din win 7, restore den gamle og kommer ind og finde din licens - og så tilbage med restore af windows 7.

Som jeg husker det, står licensen på faktura man fik med købet.

Worst case: Visma vil vel gerne hjælpe med at opgradere til 4.x? Det koster så formentlig 12 måneders support som man er tvuget til på dem version, men så har du tid til at få flyttet over i en anden og bedre løsning (dynaccount, dinero etc). og du kan få eksporteret dine nuværende regnskaber.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik K.:
Mener faktisk ikke 3.3 fungere på windows 7

Jeg har 2.8.2, som først var på XP, så på Win. 7, der smuttede godt nok navn og adresse på gamle fakturaer. Derefter optil Win 8 uden problemer og fik opgraderet til Win 10 også uden problemer. Kræver dog at koden er gemt.

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

3.3 fungerer i Win 7, men kun som prøve, er det jeg kan se nu uden koder, ja licens står på faktura, mem mem 2008 :-)

Vh. Larts

Fra Svendborg
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Den Gl. Smedie Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig, men sorry - 2008 :-) , ingen koder gemt :-(

Venlig hilsen

Lars

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)