Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amazon, gode råd søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Fra  AC Nordic ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Er der nogen herinde, der har erfaring med at drive forretning gennem Amazon? I så fald vil jeg gerne høre nærmere omkring hvordan du/I har struktureret jeres salg og hvilke produkter, der er mest successfulde.

Pft,

Dennis

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Cloudify.biz Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en bog - jeg gerne vil sælge den vej, så jeg er meget interesseret i svaret. Og deltager gerne i netværk om dette, hvis der er interesse? 

Jacob 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror du spørger forkert for de produkter der sælger bedst er typisk også dem der er flest sælgere på og derfor er konkurrencen større, og dermed bliver avancen mindre, og dermed er de mest succesfulde produkter ikke de mest attraktive produkter.

Du skal nok prøve at finde dig en niche, men hvis det var sånemt at finde den niche så ville alle jo gøre det og så er det ikke længere en niche.

Jeg kunne godt skrive til dig at du kan købe 10 bordtennisbolde for 5 kr. og sælge dem for 50kr. men idet jeg gør det er der jo 100 der læser det samme, og dermed er ideen ødelagt. Har man allerede en god business vil man jo ikke fortælle dig hvordan du kan ødelægge den.

Jeg tror du skal stole på din intuition, ellers er der f.eks. worldwidebrands.com der vidstnok har et værktøj der fortæller hvor folk har interesse, men jeg tror ikke du skal stole alt for meget på de lister.

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Fra  AC Nordic ApS Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, 

Mange tak for dine råd- hvis du har flere tager jeg gerne imod-

Min mail er: dennis@acnordic.com

DBH

Dennis

Fra Vejle
Tilmeldt 4. Apr 09
Indlæg ialt: 8
Fra  AC Nordic ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej A,

Jeg kan god se hva du mener, det er jo faktisk ikke svær end at gå ind tjekke amazons bestseller liste.

DBH 

Dennis

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)