Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Webbureauer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kviik.dk søger flere webbureauer til samlingen. Står du og mangler kunder eller gerne bare vil ekspandere kundekartoteket til virksomheden. Så tilmeld dig dog på vores hjemmeside som partner, herfra kan vi få et super fedt samarbejde. Dit webbureau skal dog være på minimum 2 ansatte ud over dig selv. Tilmeld dit firma på hjemmesiden, så snakkes vi ved :)

 

Hvem er kviik.dk og hvorfor er kviik.dk kommet til verdenen?

Vi er rigtig glade for at vi nu har lanceret kviik.dk og håber selvfølgelig at det vil blive en succes blandt webbureauer samt bruger der gerne vil have løst en web opgave.
Vi lever nu i en tid hvor der er alt for mange webbureauer at vælge mellem og man kan hurtig blive forvirret og kan ende med at bruge al' for meget tid på at søge efter den rigtige webbureau. Derfor har vi oprettet kviik.dk for at gøre det lettere for brugere og webbureauer at skabe kontakten og kreer noget unikt sammen.

---

Står du som Webbureau? Har du brug for at ekspandere med flere kunder? Så kan vi netop hjælpe dig nu. Vi sidder med flere kunder end vores partnere kan klare det og derfor haster vores søgning efter flere partnere. Skriv til os og lad os få et godt samarbejde!

---

Står du som bruger der mangler en hjemmeside, logo, plakater eller hele din digitale profil til din virksomhed? Og ikke til at finde rundt i alle de mange webbureauer der ude i skyen? Så er det her hvor vi kommer til undsætning og hjælper dig med at finde den rette webbureau til netop din næste web projekt. Gå ind på vores hjemmeside og lav en gratis uforpligtende tilbud direkte fra vores hjemmeside, det er super simpelt! :)

---

PS. Håber jeg har oprettet det rigtige sted, ellers må i lige sparke mig over skinnebenet! Har du spørgsmål eller andet, er du mere end velkommen til at smide mig en mail på info@kviik.dkeller bare smide indlæg herunder :)

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige skrive inden weekenden og sige at det er super fedt med alle de henvendelser og besøg  Cool. Hvis i har spørgsmål er i mere end velkommen til at skrive. Vi har nogle problemer med telefonlinjen, som vi håber at få fikset snarest.

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fået rigtige mange partner i Jylland området. Super fedt! :D men, vi mangler lidt flere her i Sjælland og især københavnsområdet. 

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Tilmeldt 8. Oct 08
Indlæg ialt: 38
Fra  Kviik.dk - 3 Web Tilbud Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen folkens

Vi mangler bureauer som kan lave native apps eller hybrid apps. Med hybrid mener jeg med react native, ionic 2(angular), weex og så fremdeles.

Gå ind på kviik.dk hvis du har disse kompetencer, vi har brug for dig/jer!

Iværksætter
Kviik.dk - 3 web tilbud 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)