Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træls ting ved Amino

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1780
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste her som synes det er træls at links inde i et debat forum ikke åbner i nyt vindue ?

Jeg har vænnet mig til at lukke for vinduet og ikke gå tilbage. Dermed skal jeg hver gang op i browseren og skrive
Amino.dk og skal finde den debat jeg var inde på før hvilket jeg ikke altid kan huske.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 18:04

Det skyldes primært dem der opretter linket, når du indsætter et link via editoren, kan du vælge imellem open in same window/open in new window.
Som standard er den sat til "in same .." så man skal bare ændre det, når man smider linket ind, så åbner linket i et seperat vindue.

mvh,
Johnny

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 19:21

Prøv at højre klikke på dem og vælg "Open in new window" Geeked

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:16

Hvis du ikke allerede bruger det, kan det varmt anbefales at gå over til faner i din IE/firefox browser. Det er så meget lettere på den måde.

Med et midterklik på musen eller et Ctrl+venstreklik åbner siderne i en ny fane.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 20:23

i IE7 og Firefox, skal du bare klikke på dit scroll hjul, gør det til en vane, det er en god funktion! 

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)