Jeg er i chok og stadigvæk så vred at jeg ryster. Jeg bestilte en Cubelight fra obt.dk (Ole Bruun Technical). Og ikke nok med at man kun kan betale ved at fremsende check eller via netbank (kun Danske Bank og Nordea) på forhånd, eller per efterkrav. Hvilket vil sige at man skal betale med check eller kontant, når varen kommer, man kan ikke engang bruge kreditkort overhovede, det ville jo også være for nemt. Så står jeg der med mine mange kontanter, men buddet accepterer KUN det præcise beløb! Så han måtte gå med uforrettet sag. Nå, så ringede jeg til Ole Bruun Technical for at spørge hvad vi så skulle gøre, samt foreslå at de ændrede praksis/informerede bedre om at de kun tager præcise beløb. Det var en rædselsfuld oplevelse, han grinede af mig gennem det hele og hånede mig slutteligt, da jeg gav op og sagde at "det må du selv om" angående oplysning om at de kun modtager det præcise beløb. "Nå må jeg virkelig det? Tusind tak, må jeg helt selv bestemme?" og lo så igen! Han blev ved med at sige "det har vi gjort i årevis uden problemer". esuden forsvarede han sig med at "jeres kunder kan da også betale per efterkrav" Hvilket de ingenlunde kan, dels fordi butikken ikke er åben endnu og dels fordi det er en webshop til private. (og jeg skal ikke risikere noget) Så nu er I advareret så andre efter mig ikke bliver udsat for super dårlig kunde"service" af Ole Bruun Technical.
|
Super dårlig kundeservice!
- 1
|
Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games
Nej man skulle ikke tro det var muligt. Jeg fandt den meget mystisk og besværlig, jeg mener, helt ærlig, hvor svært kan det være at få en webshop op at køre? Og i mit tilfælde fik han jo så heller ikke et salg ud af det, bare en meget sur medborger. |
Hans side må have virket på dig, for du lagde jo en ordre mvh Marianne |
Grøn hverdag, kostvejleder
Der fik du mig |