Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super dårlig kundeservice!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i chok og stadigvæk så vred at jeg ryster. Jeg bestilte en Cubelight fra obt.dk (Ole Bruun Technical). Og ikke nok med at man kun kan betale ved at fremsende check eller via netbank (kun Danske Bank og Nordea) på forhånd, eller per efterkrav. Hvilket vil sige at man skal betale med check eller kontant, når varen kommer, man kan ikke engang bruge kreditkort overhovede, det ville jo også være for nemt. Så står jeg der med mine mange kontanter, men buddet accepterer KUN det præcise beløb! Så han måtte gå med uforrettet sag. Nå, så ringede jeg til Ole Bruun Technical for at spørge hvad vi så skulle gøre, samt foreslå at de ændrede praksis/informerede bedre om at de kun tager præcise beløb. Det var en rædselsfuld oplevelse, han grinede af mig gennem det hele og hånede mig slutteligt, da jeg gav op og sagde at "det må du selv om" angående oplysning om at de kun modtager det præcise beløb. "Nå må jeg virkelig det? Tusind tak, må jeg helt selv bestemme?" og lo så igen! Han blev ved med at sige "det har vi gjort i årevis uden problemer". esuden forsvarede han sig med at "jeres kunder kan da også betale per efterkrav" Hvilket de ingenlunde kan, dels fordi butikken ikke er åben endnu og dels fordi det er en webshop til private. (og jeg skal ikke risikere noget)

Så nu er I advareret så andre efter mig ikke bliver udsat for super dårlig kunde"service" af Ole Bruun Technical. 

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 02:27
Nu vil jeg ikke kommentere den ovenstående sag.... Men tog mig da lige en kigger på deres website. Kan man virkelig godt sælge noget via det site? :-O

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:18

Emil Larsen:
Kan man virkelig godt sælge noget via det site? :-O

Nej man skulle ikke tro det var muligt. Jeg fandt den meget mystisk og besværlig, jeg mener, helt ærlig, hvor svært kan det være at få en webshop op at køre? Og i mit tilfælde fik han jo så heller ikke et salg ud af det, bare en meget sur medborger.

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:25

Wetterberg Inc:

Og i mit tilfælde fik han jo så heller ikke et salg ud af det, bare en meget sur medborger.

Hans side må have virket på dig, for du lagde jo en ordre Wink Ej, jeg kan godt følge dig. Jeg formoder du købte der, fordi han var den eneste på markedet med produktet eller lignende. I så fald, kunne det være man skulle overveje at starte en konkurrent - det kan jo ikke blive svært at gøre det bedre Smile 

mvh Marianne 

Grøn hverdag, kostvejleder

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49

Der fik du mig Smile Men du har fuldstændig ret, han er den eneste forhandler. Og nej det kræver ikke mange minutter at lave en bedre hjmmeside. Problemet med ham er, at han har gjort som han gør i årevis, så hvorfor ændre det, synes at være hans motto, det var det i hvertfald da jeg jeg talte med ham. I morgen tager min mand til New York og han skal bl.a. mødes med en der forhandler fotoudstyr, så han har lovet at tage en tilsvarende lyskasse med tilbage. Så æv bæv obt.dkBig Smile

Tilmeldt 16. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:30

Super Smile Og god fornøjelse med lyskassen - der er jo heller ikke noget som nyt legetøj =)

Grøn hverdag, kostvejleder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)