Hej alle, Jeg vil høre om I har nogle gode ideer. Og derfor vil jeg nu høre, om der er nogle som ligger inde med nogle gode råd til hvordan jeg får fat i mændene? Er der nogle som har nogle gode insights, ideer eller andre tiltag, så hører jeg meget gerne herom. På forhånd mange tak for jeres tid, Hilsen Gitte I kan se siden her |
Min første tanke er, at du bevidst bør annoncere efter mænd som er ældre end tilsvarende kvinder.
Det er selvfølgelig en generalisering, men de fleste mænd som fx er i start 30'erne, og ser dine events hedder 30-45 (med muligheder for deltagere op til 55), kan blive skræmt væk af tanken om at alle de kvinder der møder op er fx 10-20 år ældre end manden selv er.
Det er oftest lettere for kvinden at spise den aldersforskel med modsat fortegn, de fleste vil nok foretrække det således.
Bortset fra det, så ser jeg ingen grund til at det på nogen måde skulle være nødvendigt med "sex-elementer" for at lokke mændende. Godt selskab, sjovt arrangementet og chancen for at møde nye spændende individer, er da såvidt jeg ved i høj kurs hos mænd. Der er jo umiddelbart intet forpligtende i selve eventet :)