Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt datingsite, hvordan får man mændene fanget ind når det ikke er et sexsite?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Amager
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 1
Fra  Meet2Match.dk Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg vil høre om I har nogle gode ideer.
Jeg har startet en datingside op, hvor der ingen medlemsliste eller profilliste er, man skal blot tilmelde sig til det pågældende event man ønsker at deltage i og betale for det.
Jeg har reklameret for det via venner og bekendte, i netværket og på google adwords samt via facebookannoncering, og med ganske ok resultater. Dog kun for kvindernes vedkommende.

Og derfor vil jeg nu høre, om der er nogle som ligger inde med nogle gode råd til hvordan jeg får fat i mændene?
Da det ikke er en sexside, så vil jeg helst undgå at lave reklamer med store bryster og lign.

Er der nogle som har nogle gode insights, ideer eller andre tiltag, så hører jeg meget gerne herom.

På forhånd mange tak for jeres tid,

Hilsen Gitte

I kan se siden her 

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Min første tanke er, at du bevidst bør annoncere efter mænd som er ældre end tilsvarende kvinder.

Det er selvfølgelig en generalisering, men de fleste mænd som fx er i start 30'erne, og ser dine events hedder 30-45 (med muligheder for deltagere op til 55), kan blive skræmt væk af tanken om at alle de kvinder der møder op er fx 10-20 år ældre end manden selv er.
Det er oftest lettere for kvinden at spise den aldersforskel med modsat fortegn, de fleste vil nok foretrække det således.

Bortset fra det, så ser jeg ingen grund til at det på nogen måde skulle være nødvendigt med "sex-elementer" for at lokke mændende. Godt selskab, sjovt arrangementet og chancen for at møde nye spændende individer, er da såvidt jeg ved i høj kurs hos mænd. Der er jo umiddelbart intet forpligtende i selve eventet :)

Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Denprivateinvestor Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange mænd søger også noget seriøst, så hvis det netop ikke er et sexsite, så kan dette endda være en reklame i sig selv. At vide man er på en seriøs side kan sagtens have en stor betydning for en del mænd.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)