Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på et mock up

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har været i kontakt med et firma, der udvikler apps. Jeg har ikke styr på, hvad det koster at lave et mock up, men for ca. 17.000 kr. vil de lave en forside og en enkelt under side. Jeg vil derfor bare lige høre jer, om det er nogenlunde et normalt prisleje. Jeg kan sagtens smide flere penge i det, men før jeg gør det, så vil jeg gerne have jeres meninger. 

Tak på forhånd 

Christoffer 

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at svare på, når du ikke decideret har udspecificeret hvad denne mockup indeholder... 

17k synes jeg lyder som et voldsomt beløb, så tænker nok det indeholder lidt mere end bare et par billeder udarbejdet i photoshop, som jeg forbinder med en app mockup. Er det en decideret prototype af appen som de vil udarbejde for dig eller lign?

Der findes også andre alternativer til at komme i gang med mockups, her kunne du evt. finde en freelancer der formegentlig tager mindre end et helt bureau eller outsource processen og måske finde en på fiverr?

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christoffer

Jeg har en del erfaring med design af apps og kan lave detaljerede mockups og interaktive prototyper

Jeg kan design apps ned til små detaljer og kan sammensætte alle funktioner i et brugervenligt moderne design som er nemt at navigere rundt i for brugeren.

Jeg kan herefter opsætte skærmene til designet i en navigerbar design prototype som kan hentes ned på telefonen. Dette er speceilt optimalt når man skal teste designet og se om det fungere i hånden. Sammen prototype er ideel at have for udviklere da de udfra den har noget specifikt at gå efter.

Jeg kan desuden sætte designet op i flere andre formater, herunder et detaljeret dokument som beskriver designet og funktionaliteten og som fungere som instruktion til udviklere.

Derudover eksportere jeg alle grafiske elementer systematisk i en mappe så alt indhold er let tilgængeligt for udviklere.

Du vil også modtage alle keyframes i billedeformat så de kan bruges i andre sammenhænge. F.eks til at blive indsat i en forretningsplan eller investor præsentation.

Jeg kan også animere en visuel gennemgang af appen som i en kort animationsvideo viser appens design og funktionalitet.

Alt ovenstående bortset fra videoen som er meget tidskrævende kan gøres for et mindre beløb end hvad det nævnte firma tager for det. Og der vil her ikke kun blive designet en forside og en underside, alle primære skærme i appen vil blive designet.

Hvis ovenstående lyder interessant kan jeg kontaktes på mail Sebastianbeen@icloud.com

Mvh Sebastian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer,

Som udgangspunkt vil jeg mene, at et mock-up for 17.000,00 kr. er dyrt.

Jeg har selv lavet flere mock-ups (kun design) til mine nuværende kunder. Selvom min kalender er booket 2-3 uger frem, så må du gerne booke en opringning på min hjemmeside også tager vi en snak om mulighederne.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)