Man kan opsætte nogle kanaler i GA som giver dig et billede af det, men det kan ikke siges med sikkerhed hvilket søgeord der har fået vedkommende ind på din hjemmeside.
Alternativt kan du kigge under adfærd og se hvilke "landingssider" de er kommet ind på fra Google = søgeord
Dette viser de desværre ikke længere. Hvis du skal bruge et overblik over hvilke søgeord som gernerere trafik for dig, kan du bruge "landingssider" eller værktøjer som SemRush :-)
Ser ud til trådstarter har fået svar, så jeg tillader lige at stille et spørgsmål til noget af det samme.
Jeg er med på man kan kigge på landingpages, men f.eks. så har jeg fået en del der er landet på min side om NPS - Net Promoter Score , hvis jeg sammenligner med andre sider om samme emne på Google, så er min side for at sige det mildt: relativ dårlig. Jeg har prøvet at tage de gængse søgetermer inden for emnet, min er stadig dårlig.
Hvordan vil i anbefale jeg kommer et spadestik dybere for at finde ud, hvordan og hvorfor folk kommer ind på den side? Så jeg kan bruge det aktivt til at skrive noget mere om netop det :)