Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne have flere referencer! - Har du brug for en hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger lige nu lidt flere referencer, som skal bruges til kommende opstart af reklame- og webbureau.

Derfor søger jeg personer, der ønsker at få udviklet en hjemmeside i Wordpress/Woocommerce. 
Jeg har +4 års erfaring med Wordpress, HTML og CSS, og har bygget relativt mange hjemmeside i systemet. Custom plugins og funktioner er også en mulighed.

Det er naturligvis ikke gratis, men grundet at mange af siderne bruges som referencer, vil prisen være fornuftig.
Det eneste jeg kræver af dig er at du har:
Et Wordpress kompatibelt tema - Vi kan evt. finde et i fælleskab.
Et webhotel
Et domæne

Hvis det er interessant, så skriv gerne en besked til mig her på Amino.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har faktisk bruge for en Wordpress hjemmeside. 

Sende pm via Amino. Giver gerne reference :)

Vh,

G.F

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

snoringk:

Hej

Jeg har faktisk bruge for en Wordpress hjemmeside. 

Sende pm via Amino. Giver gerne reference :)

Vh,

G.F

Jeg har sendt dig en besked :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

SBmarketing:

Det eneste jeg kræver af dig er at du har:
Et Wordpress kompatibelt tema - Vi kan evt. finde et i fælleskab.

Når man vælger et bureau til at lave sin hjemeside, så gider man da ikke at det skal være et alm tema, som alle og enhver kan købe og installere? 

Jeg kan da også installere og købe et tema i wordpress, installere div. plugins og i morgen ville jeg have en professionelt udseende wordpress hjemmeside?

Hvis du er seriøs om dit webbureau, så begynder du selv at kode nogle top lækre temaer specielt for hver enkelt kunde. 

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Tilmeldt 26. Oct 16
Indlæg ialt: 200
Fra  SPIRIAN Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er ikke enig i det du skriver!

Der er virksomheder som har brug for en simple og lækker hjemmeside, hvor de kan møde deres kunder på. Og uden at det koster dem en formue at få sådan en.

Hos SPIRIAN.DK tilbyder vi hjemmesider for kun 1.250 kr. Det er nogle gode og funktionelle sider af god kvalitet.

Vi ved alle hvad en hjemmeside vil koste, hvis man skal kode den fra bunden af! Men har alle råd til det??

Jeg synes at der skal være plads til alle. Dem som gerne vil have en hjemmeside kodet fra bunden af og betale +20.000. Men også dem som gerne vil vise deres forretning online men ikke har 20.000 kr.

Jeg synes ikke du har ret til at udtale dig om, at man er useriøs blot fordi man prøver at levere et produkt som alle har råd til, og som tilfredstillere deres design- og funktionelle krav.

I det her tilfælde er det dig som er useriøs.

God dag!

SPIRIAN

Hos SPIRIAN kan du få en ny hjemmeside for kun 1.450,-

www.spirian.dk

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bestemt ikke enig med Danieljill når han skriver: ”så begynder du selv at kode nogle top lækre temaer specielt for hver enkelt kunde.”

Det er kun de færreste kunder, som vil betale den pris, som det ville løbe op i.

Men lidt ret har han. Det er absolut dit ansvar at finde et tema, som du kan tilpasse, så kunden får en unik hjemmeside, der opfylder kundens ønsker.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danieljill:

SBmarketing:

Det eneste jeg kræver af dig er at du har:
Et Wordpress kompatibelt tema - Vi kan evt. finde et i fælleskab.

Når man vælger et bureau til at lave sin hjemeside, så gider man da ikke at det skal være et alm tema, som alle og enhver kan købe og installere? 

Jeg kan da også installere og købe et tema i wordpress, installere div. plugins og i morgen ville jeg have en professionelt udseende wordpress hjemmeside?

Hvis du er seriøs om dit webbureau, så begynder du selv at kode nogle top lækre temaer specielt for hver enkelt kunde. 

Hej Daniel,

Det var egentlig ikke meningen at dette skulle blive en debat om hvorvidt jeg er seriøs eller ej.

Temaet danner et fundament for hjemmesiden, men det betyder jo ikke, at rammerne er låste. Så nej, det er ikke "bare" at købe et tema, installere plugins og smide demo indholdet op på siden.

Desuden, så er de kunder jeg arbejder for er ikke nødvendigvis ude efter en løsning, der kræver +50-100 programmerings/design-timer og derfor er et tema en god løsning. Temaet giver mulighed for at kunderne kan se nogenlunde hvad de får og bedre fortælle hvad de godt kunne tænke sig - Samtidigt med at det sparer nogle timer og dermed sænker kundens omkostning.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du være interesseret i at lave SEO på en side, eller er det kun hjemmesiden.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Kunne du være interesseret i at lave SEO på en side, eller er det kun hjemmesiden.

Hej Kristian,

Send mig bare en besked her på Amino, så kigger vi på det :)

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desuden glemt at tilføje, at grafisk arbejde også er en mulighed.
Jeg kan tilbyde grafisk arbejde i Adobe Photoshop, Illustrator og InDesign.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)