Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook annoncering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg har en hjemmeside (https://dresstoimpress.dk). Skype-Blush
Den er relativ ny, og har kun været offentliggjort i 2-3 måneder. 

Lige nu kører jeg en promovering på facebook, hvor jeg betaler 70,- om dagen. (Det skal siges, at dette er den eneste form for promovering, jeg benytter, da jeg ikke har forstand på andet :P). 

Nu til sagen: Der kan gå en uge, hvor jeg sælger for alt mellem 350,- til 1.750,- om dagen - hvor det bare kører derud af! Men så kommer der pludselig flere dage, hvor jeg intet sælger for overhovedet. Og her går de 70,- jo bare til spilde. 

Jeg har godt nok tjent lidt ind, ikke meget, da opstartningen var ret dyr, men en lille del. Jeg overvejer nu, at hæve beløbet til 150,- om dagen. På den måde, kommer annoncerne jo ud til flere = større mulighed for salg. Men hvis jeg forsat har dage, hvor jeg intet sælger for, så er 150,- også bare meget! 

Hvorfor mon det svinger så meget med salgene?? Nogen der ved det? 

Og hvad ville i gøre i sådan en situation?

Tak på forhånd!! :)

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Op

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du sat din annoncering op sammen med google analytics?

Så kan du gå ind og måle på konveteringer, samt se hvor folk går hen på siden og hvorfor de ikke køber :)

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! :-)

Facebook marketing er væsentligt mere avanceret end "bare" at booste opslag for 70 DKK om dagen. Der ligger mange muligheder for ramme forskellige målgrupper på netop Facebook. Du bør have forskellige annoncer til forskellige målgrupper. Jeg vil anbefale dig at teste flere forskellige målgrupper med flere forskellige annoncer. Således vil du få en idé om, hvilke målgrupper, som bedst konvertere. 


Hvis jeg var jer, så begynd at eksperimenter med nogle forskellige annoncesæt, se på de data og konverteringsstal i ender op med, og så lægge en strategi derudfra. 

Jeg sidder med ansvaret for Facebook annoncering hos www.MadeByMarble.info, og du kan bare skrive, hvis du vil have lidt ekstra hjælp. Det finder vi bare ud af. :-)

Vh,
Mark Eskelund

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark - har først lige set din besked nu. Er din hjælp noget, du tager penge for, eller kan man få lidt gode råd fra dig gratis? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)