Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - drift af lager og forsendelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle

Måske er det et for simpelt spørgsmål som andre har stillet....Men jeg våger pelsen Smile

Jeg har et godt forretningskoncept til en webshop.

Men jeg mangler nogle gode ideer til hvordan man helt lavpraktisk drifter et lager og den tilhørende forsendelsen af varer til kunder.

Jeg tænker at hvis man fx har 30-50 standardvarer liggende i kasser som et basis lager - kan man så ikke lave en aftale med fx et postordre firma eller måske endda et lagerhotel som lever rent faktisk lever af den slag ting?

Da må da være som kan varetage driften som lagerhotel og forsendelse? For jeg kan da umulig være den eneste.

Vh. Mark

 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 25. Mar 17
Indlæg ialt: 6
Fra  Taste of Peru Ivs Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark:

Har du fundet noget? jeg leder også efter en lagehotel med evt. pluk and pak.

Hvor befinder du dig?

Mvh
C

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg kan være til hjælp, hvis det har din interesse.

Alt afhængig af dit produkt, så af ren venlighed, er den bedste start altid, at starte selv med at håndtere indgående/udgående service, for at få føling med det hele.
Er du allerede i salg og har en del håndtering, så kan jeg herfra godt være til hjælp, med lager i Herning og lager/kontor i København med daglig håndtering af varer fra 7.30-17.00 med daglig forsendelser via GLS og PostDK.

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kender et lagerhotel med pick and pack, det ligger i Frederikshavn - De agerer lagerhotel for både store og små webshops/firmaer, bl.a. Diadora, Yonex, Maid & BabyKidz mfl. hvor de har varelager og ordner forsendelser (pick &pack). 

Prøv at kontakte Jonas på tel.: 3070 4010, der er lagerchef der - eller brug kontaktformularen på deres side - http://lagerhotel-tp.dk

Pøj pøj med webshoppen :-)

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)