Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere links ved ét søgeresultat - hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har et spørgsmål angående søgeresultaterGoogle, som jeg håber at der er nogen der har svaret på.

Nogle gange får jeg søgeresultater på Google, som har flere links/sider under sig. Et eksempel kan være, at man har en virksomheds forside som "hoved-søgeresultatet", men derudover også har et lille link til "kontakt"-siden, "ydelses"-siden, "om"-siden mm. Se eventuelt vedhæftede billede som et eksempel.

Jeg kunne godt tænke mig at have det samme - men hvordan gør jeg det? Hvad hedder det egentlig, in case at jeg har brug for hjælp til dét?

På forhånd tak, og hav en god aften!

De bedste hilsner,

Julia

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et resultat, der kommer ved søgninger på et specifikt brand. Når en bruger indtaster en sådan søgeforespørgsel, vurderer Google, at brugeren er interesseret i hjemmesiden for dét specifikke brand, hvorfor der vises et udvidet søgeresultat. Siderne vælges tilfældigt og kun på søgninger, der er så specifikke, at Google føler sig sikre på, at du er interesseret i at se denne søgning.

Det, du skal gøre, er altså at sørge for, din side bliver vist som det øverste resultat, når der søges på dit brand. Samtidig skal du sørge for, at din side er ordentligt optimeret samt har en overskuelig og let tilgængelig menustruktur/hierarkisk linkstruktur. Spiller det hele, skal du blot lade Google 'work it's magic'. Du kan læse mere om det her.

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen Frederik. SEO er altså vejen frem ;-)

Min far har sitelinks ved hans søgeresultat, og han købte en skabelon til dem. Er det noget du kender til?

Tilmeldt 9. Feb 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på, at det ikke er i AdWords? Læs Googles officielle udmelding omkring sitelinks her. Sitelinks er automatiserede. Sørg for, at din interne linkstruktur er i orden, hvis du vil have de bedste forudsætninger for at få vist udvidede sitelinks — især hvis du vil have indflydelse på, hvordan de vises. Du kan læse mere om, hvordan du skal arbejde med din interne linkstruktur, her

Tilmeldt 18. Apr 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke som en annonce -  det er helt normalt søgeresultat, med sitelinks. Tusind tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)