Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny portal - feedback

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Smile

I dag må der være mig, der efterspørger lidt feedback fra I venlige hovedet. 

Efter millioner-milliarder af linjer kode, så er brugerdelen for jobsøgene parat. 

Se her: https://jobtilunge.dk 

Hvad tænker I? Hvor kan jeg forbedre - fx ift. SEO

Virksomheds-backend er snart på vej....

Jeg glæder mig til at læse jeres feedback, så jeg kan forbedre sitet. Det er også muligt, at jeg har stirret mig blindt på forskellige ting, hvorfor åbenlyse fejl er løbet forbi min næse. Flere funktioner er på vej som sagt, men jeg sætter pris på at tage feedback ind allerede fra begyndelsen før 100%-lancering. 

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det er en fin hjemmeside med nogle passende farver.

Her er lidt konstruktiv kritik:
-Næsten alle de grafiske billeder af maskotter (Aka. de tegnede billeder) er i en ret dårlig opløsning. De virker grynede, og jeg ville sige de slet ikke pynter.
-I navigationen er "Jobannoncer" ikke centeret ligesom de andre punkter.
-Facebook knappen oppe i højre hjørne er alt for tæt på toppen, og er måske også en smule for stor. Virker klodset og måske endda gammeldags.
-Hvis det var mig... Så ville jeg sætte et søgefelt ind på forsiden. Folk der kommer ind på din side er nok for det meste unge eller forældre der kigger efter job i deres omegn. Måske bare et felt "postnummer", det er jo for det meste det vigtigste for unge arbejdere. Bare så du hare noget aktion på forsiden, udover kontakt formular. :)
-Din forside's titel er "Forside | Jobtilunge.dk", hvad angår SEO er det jo ikke det bedste. Dine titler er et af dine største "våben" i din SEO. Vil du da gerne kæmpe om google's førsteplads når folk søger "Forside | Jobtilunge"? "Forside" er måske en kamp du ikke har lyst til at blive fundet på overhovedet, og der er også masser af kamp om det, fordi de fleste ikke tænker over det. "Jobtilunge" er faktisk en meget god én, selvom det er dit hjemmesidenavn, fordi din målgruppe måske søger "Job til unge". :)

Ellers, syntes jeg det er en flot hjemmeside, og en super fed idé. Gid der var sådan noget dengang jeg var ungarbejder!... Bare at kunne skrive mit postnummer ind, og så fandt den alle de nærliggende ungjobs. Så havde jeg sku tjent kassen. ;)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Brok:

Hej, det er en fin hjemmeside med nogle passende farver.

Her er lidt konstruktiv kritik:
-Næsten alle de grafiske billeder af maskotter (Aka. de tegnede billeder) er i en ret dårlig opløsning. De virker grynede, og jeg ville sige de slet ikke pynter.
-I navigationen er "Jobannoncer" ikke centeret ligesom de andre punkter.
-Facebook knappen oppe i højre hjørne er alt for tæt på toppen, og er måske også en smule for stor. Virker klodset og måske endda gammeldags.
-Hvis det var mig... Så ville jeg sætte et søgefelt ind på forsiden. Folk der kommer ind på din side er nok for det meste unge eller forældre der kigger efter job i deres omegn. Måske bare et felt "postnummer", det er jo for det meste det vigtigste for unge arbejdere. Bare så du hare noget aktion på forsiden, udover kontakt formular. :)
-Din forside's titel er "Forside | Jobtilunge.dk", hvad angår SEO er det jo ikke det bedste. Dine titler er et af dine største "våben" i din SEO. Vil du da gerne kæmpe om google's førsteplads når folk søger "Forside | Jobtilunge"? "Forside" er måske en kamp du ikke har lyst til at blive fundet på overhovedet, og der er også masser af kamp om det, fordi de fleste ikke tænker over det. "Jobtilunge" er faktisk en meget god én, selvom det er dit hjemmesidenavn, fordi din målgruppe måske søger "Job til unge". :)

Ellers, syntes jeg det er en flot hjemmeside, og en super fed idé. Gid der var sådan noget dengang jeg var ungarbejder!... Bare at kunne skrive mit postnummer ind, og så fandt den alle de nærliggende ungjobs. Så havde jeg sku tjent kassen. ;)

Hej Jonas!

Tusind tak for din feedback. Smile

Du har selvfølgelig ret i dine småjusteringer, og det er noget, vi finder tid til at kigge på i løbet af dagen. 

Og ja, tak - det undrede også mig, at man i 2016 ikke kunne finde et fritidsjob online som ung. #KonservativBranche

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)