Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

babys.dk sælges - domæne eller koncept - dit valg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer 

Jeg tilbyder nu evt. interesserede i at overtage et genialt domæne/navn/koncept/webshop/website til salg at baby artikler, børnetøj, udstyr. Der er uendelige anvendelses muligheder der er fuldstændig uudnyttet. Heriblandt salg af andres babyrelaterede produkter, eller salg af annoncering paa sitet, forum, konkurrencer osv. Boernefamilier bruger saa mange penge og tid paa de smaa, paa at diskutere dem, og handel over nettet er ligetil og nemt, i mange tilfaelde noedvendigt for den nybagte mor..

www.babys.dk

Mulighederne er mange. 

Jeg er nu endeligt stoppet, efter at have søgt kapital til at drive konceptet videre - men uden held til at finde den nye partner der matcher mine preferencer som designer i et produktions fællesskab. Babys har været fuldstændig inaktiv siden oktober 2007.

Babys baggrud og historie: 

Dette domæne og brand har som nævnt et utal af anvendelses muligheder. Jeg har haft det siden 2004/2005 og startede med at sy og sælge babyslynger. Konceptet blev videreudviklet til at omfatte eget design og produktion af børnetøj og tilbehør - og jeg kom så langt med det hele som til at levere 1ste produktion af børnetøj (ca. 150k) solgt engros i sensommeren 2007, og efterfølgende at deltage i modemessen ciff kids august 2007 hvor vi på de 4 dage fik en omsætning på 200k . Min daværende partner som stod for produktionen, trak sig uden varsel ud af partnerskabet med en depression liger efter messen, og ordrerne er lagt i skuffen da jeg ikke havde likviderne eller produktionsstederne til at sætte dem i produktion.

Til salg er hvad som findes interessant :-) - Domænet, navnet, konceptet, webdesignet, kollektionsprøverne, designet, brandet, produktionsmønstrene, ordrerne fra messen, logoet, salgsmaterialet, produktionsdokumentation osv. (som skal leveres ud i feb/marts)  samlet eller delt as you please..

Domænet har som sagt kun fungeret som webshop en kort periode i 2004-2005. Siden da har det været et udstillingsvindue for produkterne. Der har det seneste år været i gennemsnit 30 unikke besøgende på sitet om dagen, ialt 11.234 regnet fra dec. 2006 til idag 23 jan2008. Disse unikke besøgende er uden annoncering. Dvs. at navnet kommer frem i så mange baby relaterede søgninger i sig selv.

Ud af disse 30 unikke besøgende dagligt, har jeg i den FULDSTÆNDIGE inaktive perioden siden okt. sidste år - haft i gennemsnit 1-2 personlige henvendelser om ugen vedr. muligheden for køb af køb af produkterne - engros eller detail - den eneste funktion sitet har lige nu er at man kan sende mig en mail - thats it.

I perioden 2004-2005 hvor siden fungerede som shop med detailsalg af babyslynger - stadig uden annoncering - havde jeg mellem 60-80 unikke besøgende dagligt alene pga. mund til mund og baby relaterede søgninger paa dette geniale domaene navn..

Al yderliger info kan rekvireres ved henvendelse..

Mkh. Maria

info snabela babys.dk

Tilmeldt 16. Jul 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 07:56

Hey der... er lige faldet på en gamme tråd på amino omkring babys.dk.... er der stadig interesse for at sælge??? i såfald til hvor meget??

MVH

Abdel :) 

Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:16

Kollektionsprøver hvor mange og pris?

Lisbeth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:55

Kære Lisbeth - jeg har besluttet kun at sælge BABYS som koncept, altså brand, kollektionsprøver med mønstre og website mv. da interessen for stilen er enorm - kundeliste med +30 detail butikker kan medfølge.. Pris 150K..

Tak for henvendelsen..

Mkh. Maria

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)