Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Film? Video? Youtube? Kursus? HJÆLP

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kerteminde
Tilmeldt 30. Jul 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er en 19-årig pige der er flyttet fra Danmark til Thailand for 7 måneder siden og er begyndt så småt at skulle finde ud af hvad jeg vil i mit liv. 
Jeg er youtuber og har virkelig fået en passion for at redigere videoer. Jeg arbejder i et firma der sælger huse og lejligheder, hvor jeg tager billeder og video, som bliver lagt på hjemmesider, Instagram og Youtube også elsker jeg bare at stå bag et kamera samt foran et kamera og at redigere det hele.
Jeg har lært alt selv indtil videre og ved intet "professionelt" om at redigere, men jeg er begyndt at tænke over om film verdenen kunne være noget for mig. Jeg kunne godt tænke mig at lære mere om det, læse mere om det eller tage et kursus omkring det.
Kender du en bog? Et kursus? En hjemmeside? Noget som helst om hvordan jeg kan finde ud af hvad det indebære at producere en film, lære omkring det osv. Eller har du en 2., 3., 22. idé til hvad jeg kan lave i min fremtid som indebærer noget af det jeg elsker.


Håber du kan hjælpe mig!

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 07:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke helt gennemskue hvad behovet er og hvad dine erfaringer er. 

Men start evt. med kigge forbi Videokursus.com

Det bringer i hvert fald videoproduktionen helt ned på jorden.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes personligt at lynda.com er stedet for kursuser... Du kan selv vælge niveauet på det kursus du vælger at tage, samt tage det i dit eget tempo når du lige har tid.

De tilbyder 14dages prøveperiode... Måske det var værd at tjekke det ud, for at se om det er noget for dig? Husk at framelde dig inden de 14 dage udløber hvis du ikke føler det var det rigtige :)

I søgning efter kursus kan du f.eks. søge efter "Final Cut Pro" og der kommer et hav af kursuser i netop det program (Hvis det da er det som du anvender). Ude i menuen vælger du så skill level hvor alt lige fra beginner til Advanced kan vælges. Går ikke ud fra du er helt begynder da du trods alt allerede har en del erfaringer ;)

Håber det kan bruges!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)