Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle som ved noget om vandopløseligt papir / pap?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 
Er der nogel af jer som ved hvor man kan få kontakt til nogle som sælger pap / karton som er vandopløseligt? Ligesom de toiletruller man kan skylle ud når der ikke er mere papir? 

Eller ved i om man kan få fat på noget papir som fungere som almindeligt papir "tegne / printemæssigt" men som man kan skylle ud eller går i opløsning når det kommer i kontakt med vand? 

Med venlig hilsen. 
Kristian 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, du er jo selv lidt inde på emnet med toiletrullen, men det eneste vandopløselige papir, jeg kender til, er netop toiletpapir til campingtoiletter.

Det har en lidt speciel struktur og skulle kunne opløse sig selv i de tanke, som campingtoiletter typisk har.

Prøv at kigge ind i en campingforretning og se, om fremstilleren ikke fremgår af pakken.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Nogle former for rispapir er vandopløseligt.

Har solgt noget 1" til at skubbe ind i rør til svejsereparation. Når arbejdet er slut, skylles der med vand.

Tilmeldt 19. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Ved ikke om du stadig er obs på denne tråd

Er lidt nysgerrig på, hvad det er du går og roder med:-) Er nemlig selv på jagt i samme område.......

Hvis du har lyst til at sparre lidt idéer, er du meget velkommen til at kontakte mig på mail avilladsen@dadlnet.dk

Mvh

Allan

Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan, jeg har først lige set din besked i tråden nu. Jeg vil meget gerne sparre lidt med dig, så jeg vender lige tilbage. 

mvh 
Kristian Ø

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)