Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, Jeg er blevet snydt.

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen:
Find en advokat i DK som tager tyske sager

Hvorfor i alverden skulle man bruge et fordyrende led som en dansk advokat i sådan en sag?  Der findes flere tyske advokat firmer som har dansk talende advokater.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:
Er du nu hel sikker på, han sidder i Tyskland?

 

Lige netop derfor jeg spurgte hvad info hmt. bank / betaling, moms nr osv.  

Personligt tvivler jeg på ham kommer fra Tyskland. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Politiet her i Tyskland tager svindel sager meget alvorligt, selv nede i niveauet 10-15.000 kr.

Du bør derfor kontakte politistationen tæt på sælger, brug Google, og sende dem en mail med beviser mm. Jeg vil foreslå, at du ringer først, og derefter får en betjent som evt kan engelsk, hvis dit tyske skriftlig ikke er godt...

De vil så indkalde med stor sandsynlighed indkalde modparten til afhøring, og oftest finder får politiet modparten til at levere varerne eller refundere pengene.

Det er dog vigtigt, at du fremsender alle beviserne, således de er lette at tilgå, samt at de er overskuelige og lette at forstå. Det øger behandlingstiden i din sag positivt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til Ravn

Når du kender så mange advokater i Tyskland, så lad os få navnene på et par stykker.

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Til PerSB

Her er oplysninger om en dansk advokat tæt på grænsen til Tyskland som kan hjælpe dig med sagen og får undersøgt til bunds hvad der er sket og foretage politianmeldelse.

Advokatfirmaet Karen Marie & Anders C. Hansen Advokatanpartsselskab

Kogade 3 , 1
6270 Tønder
Danmark

Tlf.: 74723900
Fax: 74724120
Email: advo@tonder-advo.dk
Cvr-nr.: 31489903

www.tonder-advo.dk Ansatte advokater: 5

Retskreds: Sønderborg

Hilsen Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jørgen:

Når du kender så mange advokater i Tyskland, så lad os få navnene på et par stykker.

Det kræver ikke den store opfindsomhed at bruge google "flensborg dansktalende advokater"......

Et bud på en dygtig mand kunne være:

http://www.malonek.de/dk/Anwaelte/Steen_Schroeder/

Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 8
Fra  PB Brændsel Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Tak for jeres kommentarer og hjælp.

Jeg må nok se i øjnene at handle med det store udland kræver noget erfaring, og gode øjne og ører. 

Jeg havde aftalt med sælger at han stod for godset indtil at det var leveret her hos mig. Hans adresse er i Lingen i Tyskland, og en tysk bank, men efter at have undersøgt emnet mere, (og revet en hel del hår af, i bare frustration over at jeg kan være så dum) så ser det ud til at han har brugt et andet firmas navn og adresse, og at han efter alt sandsyndlighed ikke befinder sig i tyskland. 

Lærepengene er dyre, men så gør man da aldrig det igen!

Mvh Per

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen:
Når du kender så mange advokater i Tyskland, så lad os få navnene på et par stykker.

Der jo ingen grund til at være nedladende, bare fordi jeg har en anden erfaring end dig! 

Men nu skal du få nogle bud på tyske advokater der taler dansk.

 

Advokat firma Meyer   www.advokatfirma.de

Hans-Oluf Meyer

 

Andersen Partner Hamborg

Thilo Wind 

Patrick Mader

 

Becklaw.de 

Flere af advokaterne snakker dansk

 

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

PerSB:
så ser det ud til at han har brugt et andet firmas navn og adresse,

 

men hvem er så kontohaver i den tyske bank, hvis der er tale om en tysk bank må vedkommende jo have en hjælper i Tyskland?   Var jeg dig ville jeg kontakte den danske ambassades i Tyskland for at høre om de kan hjælpe med en politianmeldelse!   Alternativt prøv at forhøre dig hos den tyske ambassade om de evt. kan / vil hjælpe dig med en politi anmeldelse.

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

PerSB:
så ser det ud til at han har brugt et andet firmas navn og adresse,

men hvem er så kontohaver i den tyske bank, hvis der er tale om en tysk bank må vedkommende jo have en hjælper i Tyskland?   Var jeg dig ville jeg kontakte den danske ambassades i Tyskland for at høre om de kan hjælpe med en politianmeldelse!   Alternativt prøv at forhøre dig hos den tyske ambassade om de evt. kan / vil hjælpe dig med en politi anmeldelse.

Og hertil kan jeg tilføje, at du ud fra BIC/SWIFT code kan se, hvilken bank der er tale om.

Ring derefter til banken, fortæl dem om problemet, og bed dem oplyse, hvem konto indehaveren er... Så har du et navn, adresse mm på personen, som er ansvarlig...

Men du skal gøre det hurtigt, jo før jo bedre!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)