Det er for langhåret, og min Prestashop er da meget nemmere at gå til. Mon ikke jeg skal lægge en ny Prestashop over. WordPress er vist ikke noget for mig :-)
Det er ligesom at det tager for lang tid at komme videre, og helt ærligt fatter jeg ikke noget.
Du kan jo starte med at konkretisere, hvad det er der driller dig på dit WordPress site. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det ligner L... og så var der oven i købet en smuk lille film på temaet :-)
Det har vel ikke noget med Wordpress at gøre når du ikke kan finde ud af at sætte temaet op. Du skulle nok starte med at bruge demo indholdet som følger med temaet og så redigere det til at du finder ud af hvordan det virker.
Jeg kan kun sige jeg var glad for prestashop før, men efter jeg er skiftet til wordpress er jeg ikke i tvivl om jeg vender ikke tilbage til prestashop igen.
Det tog lidt tid lige at finde rundt i funktionerne, og lære hvor man skulle klikke og finde tingene.
Brug evt et web bureau til at hjælpe dig med at komme igang med wp, kan klart anbefale www.erhvervshjemmesider.dk som har gjort et super job med min shop som bare spiller
Jeg ville også fortsætte med Prestashop hvis jeg var dig, da det ganske enkelt er et kraftigere system der kan langt mere fra start, samtidig har du heller ikke så mange sikkerheds problemer at tænke på. Prestashop er i øvrigt mindst lige så nemt at bruge, hvis ikke nemmere og mere logisk. Så fortsæt du bare i det system du allerede kender, og som også er et bedre valg på sigt.
Du er velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk hvis du har brug for hjælp, vi kan lave alt i Prestashop, Magento og Wordpress/Woocommerce.
Mvh. Kim Jacobsen Cyberdata.dk (ny side på vej op)